تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛

اولین دستگاه ام آر آی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر راه اندازی می شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از افتتاح و بهره برداری اولین دستگاه ام آر آی جنوب سیستان و بلوچستان در هفته دولت خبر داد.
اولین دستگاه ام آر آی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر راه اندازی می شود
اولین دستگاه ام آر آی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر راه اندازی می شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پهره، به منظور رفاه حال شهروندان جنوب استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار دستگاه MRI به همت دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

احمد بامری در حاشیه بازدید از ساختمان در حال ساخت MRI ایرانشهر گفت: ساختمان این دستگاه با ۳۲۰ متر زیربنا و در بیمارستان ایران ایرانشهر تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: برای ساخت و تجهیز ساختمان MRI ایرانشهر ۱۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی گفت: همچنین دستگاه MRI این شهرستان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال خریداری شده که با تکمیل ساختمان این دستگاه نصب و کلیه مردم جنوب سیستان و بلوچستان از آن بهرمند می شوند.

بامری با اشاره به افتتاح این دستگاه در هفته دولت گفت: در حال حاضر مردم جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل نبود دستگاه MRI به مرکز استان یا استان های همجوار سفر می کنند که با راه اندازی این پروژه یکی از دغدغه های جدی مردم در حوزه بهداشت و درمان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcepf8p.jh8vvi9bbj.html
منبع : سایت پهره
نام شما
آدرس ايميل شما