تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

افزایش آگاهی کارگران از تبعات مصرف مواد مخدر ضروری است

مهرداد جهاندیده توجه به اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و افزایش آگاهی کارگران از تبعات مصرف مواد مخدر را لازم دانست.
افزایش آگاهی کارگران از تبعات مصرف مواد مخدر ضروری است
افزایش آگاهی کارگران از تبعات مصرف مواد مخدر ضروری است

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  دادمردان،سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیروبرکت رمضان اظهار داشت: وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی به ‌عنوان یک وزارتخانه اجتماعی به ارائه خدمت به جامعه هدف خود در سطوح مختلف آحاد جامعه می‌پردازد که این امر باعث شده، بسیاری از فعالیت‌های این وزارتخانه با سایر نهادهای اجتماعی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر اشتراک موضوعی داشته باشد.

مهرداد جهاندیده صیانت از نیروی کار را یکی از وظایف مهم وزارتخانه متبوع برشمرد و افزود: وجود محیط‌های کاری پاک یکی از مؤلفه‌های اساسی در بالا بردن نظام بهره‌وری در این حوزه است و مصرف مواد مخدر در این محیط نه‌تنها باعث بروز عوارض ناخوشایندی بر سلامت زندگی کارگر دارد بلکه باعث ایجاد مشکلاتی مانند کاهش عملکرد شغلی، حوادث کار و … برای واحد کارگری می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، توجه به اجرای برنامه‌های پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در کنار برنامه‌های درمان را یک راهکار در راستای جلوگیری از آسیب‌ها در حوزه کار عنوان کرد و گفت: این امر مستلزم ایجاد آگاهی در جامعه هدف (کارگران و کارفرمایان) است.

وی با اعلام اینکه، شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آماده همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: مبارزه با اعتیاد نیاز به همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های متولی امر در سطح استان دارد.

در ادامه این جلسه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مدیران دیگر دستگاه‌های تابعه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdciquay.t1auq2bcct.html
منبع : دادمردان
نام شما
آدرس ايميل شما