کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی میرجاوه خبر داد؛

انهدام باند سرقت خودرو در میرجاوه

دادمردان , 13 تير 1394 ساعت 10:37

علی سرحدی، فرمانده انتظامی میرجاوه از انهدام باند سرقت خودروهای مدل بالا در این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  دادمردان،علی سرحدی اظهار کرد: اعضای یک باند سرقت خودرو که اقدام به سرقت خودرو از سایر شهرستان‌ها کرده و سپس آن را با انتقال به شهرهای مرزی به افراد خلاف کار می‌فروختند، در میرجاوه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میرجاوه افزود: پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند یکی از اعضای اصلی این باند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی او را که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بود، دستگیر کنند.

این مسئول ادامه داد: با بررسی سابقه خودرو مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از زاهدان است و در بازرسی از داخل آن نیز مقدار زیادی مدارک و بیمه‌نامه خودروهای مختلف کشف شد.

وی بیان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی‌های علمی و تخصصی قرار گرفت و با مشاهده مدارک و شواهد پلیس به سرقت شش دستگاه خودرو مدل بالا شامل انواع پژو، زانتیا، تویوتا و یک فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت مسلحانه با همکاری دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.

سرحدی گفت: دو همدست متهم نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند که پس از مواجه شدن با متهم اصلی به جرائم خود اعتراف کردند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 70203

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/70203/انهدام-باند-سرقت-خودرو-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir