ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> با سینما می‌توان زیرساخت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان نشان داد | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی؛

با سینما می‌توان زیرساخت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان نشان داد

سینما، فیلم و عکس ابزار نوینی است که با استفاده از آن می‌توانیم امکانات و زیر ساخت‌هایمان را در کوتاه‌ترین زمان به هموطنانمان ارائه دهیم.
با سینما می‌توان زیرساخت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان نشان داد
به گزارش سرویس گروه فرهنگی عصر هامون، به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، محمدرضا خان‌محمدی که علاوه‌بر نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه با رتبه استادی و نماینده مردم خرمدره و سلطانیه در مجلس نیز هست، ارتباط میان صنعت، سینما و رسانه‌های تصویری را رابطه‌ای نامحسوس عنوان کرد و گفت: اگر به کشورهای پیشرفته دقت کنیم، می‌بینیم که صنعت هر کشور در فضای آن جامعه دیده می‌شود و امکانات و خدمات به صورت یک مجموعه فشرده و قابل تحویل در قالب عکس‌ها و فیلم‌ها آماده است.
 
وی ادامه داد: ایران در حوزه دفاع مقدس به یقین از طریق رسانه و داشتن فیلم‌ها و عکس‌ها زبان گویای گذشته و آنانی که ایثار کرده‌اند، بوده است، زبانی که برای جوانان صحبت می‌کند. 
 
خان محمدی با اشاره به اینکه همه صنایع کشور امکان تصویری شدن را دارند، عنوان کرد: در این میان باید اولویت دهی انجام شود و همچنین پیش از شروع، استراتژی‌های داخلی کشور مشخص شود. اما فیلم و عکس ابزار نوینی است که بتوانیم امکانات و زیر ساخت‌هایمان را در کوتاه ترین زمان و علمی‌ترین زبان ارائه دهیم. 
 
وی ادامه داد: به نظر من در بحث صنعت و فرهنگ حد واسط‌هایی وجود دارد و اگر آن‌ها را شناسایی کنیم می‌توانیم به نتیجه برسیم. برای مثال برند سازی، هنر است یا صنعت؟ هیچ کدام نیست، بلکه پل ارتباطی میان این دو است. حتی خدمات پس از فروش نیز مانند پلی در این زمینه حضور دارد، اگر یک واحد تولیدی این فرهنگ را در خودش ببیند که شرکتی است و باید به خدمات پس از فروش اهمیت بدهد؛ در این صورت نه به طور کامل در حوزه تولید و نه در حوزه فرهنگ قرار می‌گیرد. اما پلی است میان این دو حوزه. 
 
نائب رئیس کمیسیون صنایع با بیان اینکه درک و مورد مطالعه قرار دادن این حد واسط خیلی مهم است، تاکید کرد: امروز در دنیا مطالعه شده هر کشوری این حد فاصل را ندیده است، ضرر کرده است. ما باید با معرفی خوب حد فاصل‌های ارتباط بین فرهنگ‌ها را پیدا کنیم و با برگزاری سمینار و کارگاه‌هایی که به سمت یک سلیقه خاص نرود و هم خوراک صنعت باشد، هم فرهنگ، می‌توانیم به یک نگاه کلی و جامع دست پیدا کنیم. 
 
سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود و اطلاعات جشنواره در سایت WWW.JDFEST.IR قابل پیگیری است.
انتهای پیام/8399
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcgnn9u.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما