تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
نخستین عاملی که سبب شده تا امنیت محقق شود این است که نظام ما بر اساس قوانین دینی و الهی اداره می‌شود و در رأس آن فردی فقیه و آگاه است که در تمام موارد، اسلام را در نظر دارد.
اصلی‌ترین عامل امنیت انقلاب اسلامی، رهبری بادرایت آیت‌الله خامنه‌ای است
اصلی‌ترین عامل امنیت انقلاب اسلامی، رهبری بادرایت آیت‌الله خامنه‌ای است

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از سنت نیوز، مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه سلمان استان ، گفت: بسیاری از جامعه شناسان که انقلاب کردند دریافتند تدوام انقلاب و استمرار بخشیدن به انقلاب به مراتب خیلی مشکل تر از انقلاب است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در یک انقلاب عناصر متعددی دخیل هستند، افزود: امنیت یک امر حیاتی و ارزنده است که در قرآن نیز بسیار به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه این نظام بر اساس موازین اسلامی و دینی مدیریت می شود، افزود: سیاست های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، وحدت اقشار مختلف مردم و همکاری و همدلی مردم با مسؤولان چند مؤلفه مهم است که تا زمانی که این مؤلفه ها بر قدرت خود باقی باشند، امنیت پایدار خواهد ماند.

مولوی نذیر احمد سلامی خاطرنشان کرد: امنیت ستودنی در این منطقه حاصل تعامل مردم شریف با نیروهای نظامی و  امنیتی است.

نماینده اهل‌سنت استان در مجلس خبرگان رهبری به عوامل تحقق امنیت پایدار در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین عاملی که سبب شده تا امنیت محقق شود این است که نظام ما بر اساس قوانین دینی و الهی اداره می‌شود و در رأس آن فردی فقیه و آگاه است که در تمام موارد، اسلام را در نظر دارد.

مولوی سلامی افزود: عامل دوم در احقاق امنیت ایران، همکاری و تعامل متقابل مردم و مسؤولان نظام است و از نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان عامل سوم می‌توان نام برد اگر همکاری مردم با این نیروها کم‌رنگ شود، قطعا آسیب خواهیم دید، امنیت اساس پیشرفت و توسعه است و بدون آن، همه زیربناها از جمله آب، برق، مدرسه و دانشگاه دچار مشکل خواهند شد.

وی خطاب به افراد فریب‌خورده استکبار، تصریح کرد: کسانی که فریب دشمنان نظام اسلامی را خورده‌اند، مطمئن باشند که نمی‌توانند نظام را ساقط کنند، چنانچه دفاع هشت ساله ملت ایران نشان‌دهنده این امر است.

نماینده اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: سه عامل ایمان به خدا، قرآن و قیامت، کفایت سیاسی و رهبری امام راحل و وحدت مردم را می‌توان مسبب شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی دانست، از این رو همین مؤلفه‌ها سبب دوام و استمرار نظام خواهند شد.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcgyu9u.ak9qw4prra.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما