تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۶
هیئت رئیسه دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان از فضاهای عمرانی و آموزشی واحد نیکشهر و ایرانشهر بازدید کردند.
به گزارش سرویس فرهنگی عصر هامون به نقل از مطالبه‌گر، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان از فضاهای عمرانی و آموزشی واحد نیکشهر و ایرانشهر بازدید کردند.

امین‌رضا کمالیان، رئیس دانشگاه آزاد زاهدان در این بازدید تأکید کرد: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی نقش مؤثری در جلب رضایت دانشجویان دارد.

وی همچنین گفت: راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین عامل رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته در مناطق دور افتاده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان افزود: هیچ امری بدون دلایل کافی رخ نمی‌دهد، هنگامی که هدف رشد و تعالی سطح علمی و فرهنگی منطقه است باید شرایط برای رسیدن به هدف مهیا شود، دانشگاه با داشتن پتانسیل‌های لازم محل آماده‌سازی و فراهم کردن شرایط مطلوب برای توسعه است.
انتهای پیام/0852

کمالیان تاکید کرد: واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی توانسته‌اند با ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مناسب نقش ارزنده‌ای در پیشرفت استان داشته باشد.

وی نتیجه‌ تلاش و زحمات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی را رسیدن به اهداف بلند مدت و مقدس نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های بسیار مناسب و موفقی در راستای تأسیس و راه‌اندازی رشته‌های کاربردی و مورد نیاز استان برداشته ‌است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در پایان از زحمات مسئولان واحد ایرانشهر و مرکز نیک‌شهر تشکر و قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش و کوشش همکاران شاهد پیشرفت چشم‌گیری در راستای فراهم شدن زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان بودیم. https://www.asrehamoon.ir/vdcam0n0.49neo15kk4.html
منبع : پایگاه خبری تحلیلی مطالبه گر
نام شما
آدرس ايميل شما