کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت دانشگاه علوم بهزیستی در المپیاد علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 22 شهريور 1394 ساعت 9:55

دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در هفتمین المپیاد علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور شرکت می کنند.


به گزارش سرویس علمی پزشکی عصر هامون، سیامک طهماسبی رییس اداره مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: این المپیاد کشوری از روز گذشته  آغاز و تا 26 شهریورماه جاری در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه دارد و  9 تن از دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز در این المپیاد شرکت می کنند.
 
 وی گفت: دانشجویان شرکت کننده در سه گروه سه نفره ، در سه حیطه " فلسفه پزشکی ، مدیریت نظام سلامت و سالمندی " با دانشجویان دیگر دانشگاههای علوم پزشکی رقابت می کنند.
 
طهماسبی درباره نحوه گزینش این دانشجویان ، توضیح داد که پس از فراخوان در میان دانشجویان مقطع کارشناسی تمامی رشته ها و گروههای آموزشی برای شرکت در این المپیاد و ثبت نام داوطلبان ، آموزش های اولیه توسط اساتید دانشگاه برای افراد داوطلب انجام شد و پس از اتمام این مرحله از آموزش ها ، آزمون میان آنان برگزار، و افراد برتر انتخاب شدند.
 
 وی افزود:  طی ماههای اخیر، برای افراد منتخب و برگزیده نیز کلاسهای آموزشی برگزار شد و اساتید برجسته ، مباحث و منابع تعیین شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را به دانشجویان داوطلب آموزش دادند و آنان را برای رقابتی علمی با دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور، آماده کردند.
 
رییس اداره مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجویان شرکت کننده دانشگاه علوم بهزیستی از گروههای آموزشی  مددکاری اجتماعی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی ، در این المپیاد شرکت می کنند، ابراز امیدواری کرد که تلاش این عزیزان و اساتید محترمشان به نتایج ارزشمندی منتهی شود.
 
انتهای پیام/8399


کد مطلب: 74351

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/74351/شرکت-دانشگاه-علوم-بهزیستی-المپیاد-علمی-دانشگاههای-پزشکی-سراسر-کشور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir