تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
سرپرست شبکه بهداشت دلگان گفت: بیش از 160 کیلو گرم مرغ یخ زده تاریخ گذشته از فروشگاه های مواد غذائی سطح شهر دلگان جمع آوری و معدوم شد.
بیش از ۱۶۰ کیلو گرم مرغ یخ زده تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شد
بیش از ۱۶۰ کیلو گرم مرغ یخ زده تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  دلگان پرس ،یاور شریف زاده سرپرست شبکه بهداشت دلگان به خبرنگار ما گفت: بیش از ۱۶۰ کیلو گرم مرغ یخ زده تاریخ گذشته  از فروشگاه های مواد غذائی سطح شهر دلگان جمع آوری شد.

وی افزود: در پی تماسهای تلفنی شهروندان به مرکز بهداشت این شهرستان مبنی بر وجود گوشت مرغ فاسد و تاریخ گذشته در یکی از فروشگاه های مواد غذائی ، اکیپی از مرکز بهداشت به محل اعزام و این مقادیر مرغ تاریخ گذشته را جمع آوری و معدوم ساختند.

سرپرست شبکه بهداشت دلگان ادامه داد: بازرسان این مرکز بهداشت همیشه آماده بازدید از مراکز توزیعی مواد غذائی در سطح شهرستان دلگان هستند.

یاور شریف زاده توضیح داد: مردم در هنگام مواجهه با مغازه و مراکز توزیعی که گوشت و یا مواد غذائی تاریخ گذشته به فروش می رسانند،مراتب را در اسرع وقت به  اطلاع مراکز بهداشت در سطح شهرستان دلگان برسانند تا این مواد غذائی جمع آوری ومعدوم شوند.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد سلامت مردم را با خطرات جدی مواجه می کند و می طلبد مسئولان و متولیان امر علاوه بر نظارت مستمر از واحدهای صنفی برخورد قانونی با متخلفان را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcbafbz.rhbwgpiuur.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما