تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
نماینده مردم سیستان با بیان اینکه بیشتر نمایندگان مجلس درباره تصویب طرح منطقه آزاد سیستان اتفاق نظر دارند گفت: این لایحه به زودی وارد صحن علنی مجلس می شود.
بسیاری از نمایندگان مجلس درباره تصویب طرح منطقه آزاد سیستان اتفاق نظر دارند/ برخی در استان ندانسته هیاهو راه انداختند
حلیمه عالی نماینده مردم سیستان در خصوص آخرین وضعیت لایحه منطقه آزاد سیستان به عصرهامون گفت: این لایحه صبح امروز به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شده است و نتیجه آن در روزهای آن در صحن علنی مجلس قرائت می شود.
نماینده مردم سیستان در خصوص قرائت این طرح در مجلس و رای گیری آن هم گفت: تا دو هفته آینده این لایحه در صحن علنی مطرح می شود.
وی در خصوص برخی نقل قول هایی که این روزها در فضای رسانه ای استان سیستان و بلوچستان در مورد درخواست مجدد برخی مسئولین از وزیر کشور برای ارسال جداگانه طرح منطقه آزاد سیستان به مجلس مطرح می شود هم گفت: اینها هیاهوی بود که برخی از سیاسی کاران در استان راه انداخته بودند.
نماینده مردم سیستان با بیان اینکه لایحه منطقه آزاد سیستان، بانه و مریوان به صورت جداگانه وارد مجلس شده است تصریح کرد:  برخی در این خصوص ندانسته شروع به جو سازی کردند.
وی با اشاره به اینکه حتی اگر طرح ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی در مجلس رد هم می شد طرح منطقه آزاد سیستان به قوت خود باقی بود ادامه داد: این دو طرح همزمان وارد مجلس شد برخی هم ندانسته از رد آن ذوق زده شدند.
عالی با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس درباره تصویب طرح منطقه آزاد سیستان اتفاق نظر دارند بیان کرد: طرح منطقه آزاد سیستان یک روز پس از رد لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس اعلام وصول شد و برای تصویب آن در صحن مجلس در روزهای آینده بسیار امیدواریم.

انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcdzo0j.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما