تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
یک مبارز انقلابی با اشاره به حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند گفت: حضور پرشور ملت در این دو رویداد بزرگ نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند.
محرومیت زدایی یکی از اهداف انقلاب اسلامی/ حضور در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه دشمنان است
محرومیت زدایی یکی از اهداف انقلاب اسلامی/ حضور در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه دشمنان است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  زاهدانه، در دوران طاغوت روستاهای ما با وجود دارا بودن منابع آبی و خاکی فراوان در فقر مطلق به سر می‌بردند چرا که در آن شرایط تولید در روستاها تعطیل بود و کالاهای تولیدکنندگان خارجی جای آنها را گرفته بود.
براستی که در قبل از انقلاب زمینه‌ تولید در کشور مفقود و صادراتی انجام نمی شد به نحوی که ما فقط وارد کننده‌ بودیم وهیچ استقلال در کشور خود نداشتیم.
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 بود که عمران و آبادی روستاها وارد مرحله جدیدی شد بگونه ای که بسط عدالت اجتماعی، تقلیل نابرابری های اجتماعی و اقتصادی، محرومیت زدایی از مناطق روستایی، توجه به مشارکت های مردمی، بهره گیری از نیروی انسانی بالقوه ای که درجوامع روستایی وجود داشت، مورد توجه و اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
در این راستا یکی از مبارزین انقلابی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: یکی از روستاهای این شهرستان دایی آباد است که قبل از انقلاب هیچگونه امکاناتی نظیر آب، برق و تلفن نداشت اما هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی در این روستا علاوه بر تاسیس شوراهای حل اختلاف، مساجد، مدارس دارای تلفن، جاده، آب و برق هستیم.
عبدالحمید گمشادزهی تصریح کرد: مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه مدیریت امور روستایی که در قانون اساسی نیز پیش بینی شده است، دهیاری و شوراهای روستایی می باشد که توسعه و ساماندهی روستایی نقش اساسی دارد.
وی با ابراز رضایت از اهم اقداماتی که پس از انقلاب در روستاها انجام شده است، گفت: علی رغم فشارها وتحریم هایی که از سوی سایر ملل بر ما وارد شده بود خوشبختانه توانستیم در سخت ترین شرایط به بالاترین پیشرفت ها دست یابیم به گونه ای که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد پیشرفت های زیادی در عرصه های علمی، هسته ای، فناوری، ورزشی و غیره بودیم.
از آنجایی که گمشادزهی خود یکی از مبارزین دوران انقلاب است با اشاره به اینکه در تمامی تظاهرات و راهپیمایی ها شرکت داشته است، بیان داشت: کلاس دوم هنرستان بودم یادم می آید همه مردم ولایی زاهدان اهم از شیعه و سنی، دانشجو و دانش آموز، پیرو جوان از ابتدای خیابان آزادی تا مسجد جامع اقدام به راهپیمایی و تظاهرات می کردیم.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان به هنگام تظاهرات و راهپیمایی ها مدارس را تعطیل می کردند، ادامه داد: درآن زمان در هر کلاس یک عکس از شاه حک شده بود که این کار با ذائقه بچهای انقلابی همخوانی نداشت از اینرو تعدادی از دانش آموزان با همکاری هم بر روی تابلو هنرستان شعار "مرگ بر آمریکا" را نوشته و چندین دفعه هم عکس شاه را پایین آوردند که معلم ها برای تنبیه دانش آموزان به بدترین شکل آنها را دعوا و توبیخ می کردند اما باز هم در مقابل فشار برخی از معلم ها ایستادگی کردیم لذا برای پیروزی این انقلاب همه تلاش کردند و با پیروی از ولایت فقیه انقلاب باشکوهی را رقم زدند.
این مبارز انقلابی اظهار داشت: روزی که خبر از بازگشت امام (ره) در کشور طنین انداز شد مردم در سایر نقاط کشور به ویژه سیستان وبلوچستان به دست و پایکوبی پرداختند، شهر را آذین بندی و چراغانی کردند.
وی با بیان اینکه موجی از وحدت و همدلی در بین مردم به علت ورود امام به پا شده بود، گفت: مردم با پیروی از ولایت فقیه با همدلی و اتحاد همه با هم تلاش کردند تا انقلاب به پیروزی برسد لذا هم اکنون ما وظیفه داریم برای پاسداشت خون شهدا و برای دفاع از کیان این مرز و بوم به پاخیزیم و با پیروی از ولایت فقیه و همچنین حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات پیش رو توطئه و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcbs9bw.rhb89piuur.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما