تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجدشهرستان میرجاوه از فعالیت 76 کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد.
فعالیت 76 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان میرجاوه
فعالیت 76 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان میرجاوه
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ رضا ایمانفر در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جامعه امروز ما قرآن و آموزه های قرآنی به خوبی توانسته است جایگاه خود را به دست آورد و خانواده ها در راستای تعالیم قرآنی گام برمی دارند.

وی افزود: اکنون 76 کانون فرهنگی و هنری در شهر مرزی میرجاوه فعالیت دارند که کانون فرهنگی و هنری امام بخاری روستای خازپری بخش لادیز و کانون فرهنگی و هنری هجرت در روستای خالد اسلامبلی بخش ریگ ملک در ایام الله دهه فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برهه حساس زمانی که در آن قرار داریم، بر ماست که با تلاش و کسب بصیرت لازم جوانان خود را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه کنیم، چرا که دشمن امروز درصدد است جوان انقلابی را از ناحیه باورها  و اعتقادات سست کنند.

وی با اشاره به نقش بسیار تأثیرگذار کانون‌های مساجد در انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف، افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان و نوجوانان در روستاها از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد صورت گرفته است و این کانون ها با قدرت تمام ، فعالیت های خود را در جهت اعتلای فرهنگ ناب محمدی (ص) درخشان تر می کنند .
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcizzav.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما