تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
ورزشکارن بیان کردند: مردم و ورزشکاران با حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند افراد اصلح و انقلابی را انتخاب می کنند.
مردم با حضور با شکوه خود افراد اصلح را انتخاب می کنند/ نماینده های مجلس قدمهای اساسی را برای ارتقا ورزش کشور بردارند
مردم با حضور با شکوه خود افراد اصلح را انتخاب می کنند/ نماینده های مجلس قدمهای اساسی را برای ارتقا ورزش کشور بردارند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، در این روزها که هر چه به هفتم اسفند ماه یعنی روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نزدیک تر می شویم، شور انتخاباتی در میان اقشار مختلف مردم جهت حضوری باشکوه بیشتر به چشم می آید، ورزشکاران هم از این قاعده اقشار مردم مستثنی نیستند و ضمن اینکه خود را برای این روز سرنوشت ساز و یک انتخاب اصلح آماده می کنند، انتظاراتی را هم از نماینده های آینده مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.
خبرنگار ما گفتگویی را با تعدادی از این ورزشکاران انجام داده است که در ادامه گزارش آن را می خوانید:
مردم با حضور با شکوه خود افراد اصلح را انتخاب می کنند
عبدالستار آتش افروز ورزشکار رشته پاورلیفتینگ و دارنده ی مدال برنز وزن 66 کیلوگرم قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگار ما به حضور با شکوه مردم در روز انتخابات تاکید و اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در این روز در تعیین سرنوشت خود شرکت و به فرد اصلحی که ویژگی های یک نماینده اسلامی و انقلابی را دارد انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که نسبت به مسائل جامعه آگاهی کامل و  بدور از تعصبات قومی و قبیله ای و بر اساس لیاقتش انتخاب شود تا انتخاب آنان تاثیر عمده ای در سرنوشت و آینده جامعه داشته باشد.
آتش افروز با اشاره به اولین حضور خود در پای صندوق های رای، گفت: زمانی که برای اولین بار در انتخابات شرکت کردم احساس خوبی داشتم از اینکه در انتخاب یک فرد نقش دارم و این رای من  تاثیر زیادی در آینده جامعه ای که در آن زندگی می کنم خواهد داشت خوشحالم.
دارنده مدال برنز رشته پاورلیفتینگ به انتظارات جامعه ورزشکاران از نماینده های مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: ورزشکاران از نماینده های منتخب مثل سایر اقشار مردم انتظاراتی دارند که از آنها حمایت شود و به وعده هایی خود در قبال قهرمانان و ورزشکاران جامعه عمل بپوشانند.
انتخاب اصلح مهمترین ارزش در انتخابات است
محمد حسین عبداللهی یکی دیگر از ورزشکاران رشته فوتبال در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس به حضور با شکوه مردم و انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: امیدواریم که این انتخابات به خوبی و با شکوه‌ تر از دیگر انتخابات که تابحال در کشور انجام شده است، برگزار شود و مردم ضمن حضور گسترده فرد اصلح و انقلابی را انتخاب کنند.
وی با اشاره به وعده های کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای در ایام تبلیغات، افزود:کاندیدا بعد از کسب آرا و ورود به مجلس، باید عامه مردم حوزه انتخابیه و کشور را در خدمت رسانی مد نظر داشته باشد، چرا که مردم کم‌ترین انتظارات را دارند و در صورت نیاز، بالاترین و حساس‌ترین خدمت‌ها را ارائه می‌کنند.
این ورزشکار رشته فوتبال در ادامه انتخاب اصلح افراد را مهمترین ارزش در انتخابات پیش رو برشمرد و اظهار کرد: آگاهی و بصیرت مردم در انتخاب اصلح راه روشن را برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم خواهد کرد.
عبداللهی ایجاد انگیزه و ایجاد تلنگر از سوی ورزشکاران جامعه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خواستار شد و تصریح کرد: حضور باشکوه مردم و تشویق و ترغیب آنها برای حضور حداکثری در انتخابات از جمله وظایف ما ورزشکاران است.
قدمهای اساسی را برای ارتقا ورزش کشور بردارند
حمید شه کرم زهی ورزشکار رشته پاورلیفتیک و دارنده مدال برنز وزن 74 کیلوگرم قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگار ما ضرورت حضور باشکوه مردم استان سیستان و بلوچستان در انتخابات هفتم اسفند را نشان از پایبندی ملت مسلمان ایران به ولایت‌مداری و بصیرت دانست و گفت: ورزشکاران هم مثل سایر اقشار مردم در انتخابات با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید عهد و بیعت می‌کنند و با انتخاب اشخاص اصلح، ولایتمداری خود را به رخ جهان می‌کشانند.
وی افزود: انتخاب افرادی مومن، اصلح و شجاع، مدیر و انقلابی یک تکلیف و وظیفه سنگین بر دوش هر یک از مردم  است و باید تلاش کرد انتخابات در چهارچوب قانون و با اخلاقمداری کاندیداها انجام پذیرد که نتایج آن باعث خوشحالی دوستداران نظام و باعث ناراحتی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی شود.
حمید شه کرم زهی به انتظارات ورزشکاران از کاندیداهای نمایندگی اشاره و اظهار کرد: درخواست ورزشکاران از نماینده آینده مجلس این است که قدمهای اساسی را برای ارتقاء دادن ورزشهایی کشور شامل تمامی رشته های ورزشی و تمامی رده های سنی به خصوص ورزش در رده های سنی پایین را داشته باشد تا شاهد پیشرفت در عرصه ورزش باشیم.
وی با بیان جایگاه ورزش و جوانان در تصمیمات کشور خاطر نشان کرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با قانون‌گذاری، تصویب لوایح، طرح‌های ورزش و همچنین اظهارنظرها و انتقادات درست و به‌ جا در زمینه های مختلف به خصوص ورزشی می‌توانند زمینه پیشرفت قهرمانی کشور را فراهم کنند.
گزارش از مجید بامری
 
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcco1q4.2bqis8laa2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما