تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
دو سرمربی کروات چهره های قابل تأمل و مطرح برای حضور بر روی نیمکت استقلال هستند.
سرمربی سابق پرسپولیس گزینه هدایت استقلال
گزارش گروه ورزشی عصر هامون؛شکست در دربی پایه‌های مربی‌گری پرویز مظلو‌می ‌در استقلال را حسابی لرزان کرده و شایعات از کنار گذاشتن قریب‌الوقوع او خبر ‌می‌دهند.
اما آخرین حرف و حدیث ها در مورد جانشین مظلومی جالب به نظر می رسد. خیلی ها با توجه به رابطه شکرآب سید مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی و نتایج ضعیف ژنرال در فصل گذشته، هیچ شانسی برای سرمربیگری او قائل نیستند. بنابراین علاوه بر شایعاتی که درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال خبر ‌می‌دهند، دیگر گزینه وطنی جانشین مظلومی، علیرضا منصوریان به نظر می رسد.
در این ارتباط اخبار دریافتی از محل باشگاه استقلال و راهروهای وزارت ورزش حکایت از آن دارد که سران ورزش کشور، قصد دارند نسخه ای مشابه پرسپولیس برای استقلال بپیچند.
همان نسخه ای که پس از قربانی شدن چهره های بزرگی چون حمید استیلی، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، علی دایی و حمید درخشان به برانکو ایوانکوویچ رسید و موثر افتاد تا حالا این مربی کروات همچون قهرمان های اساطیری در ورزشگاه ها قدم می زند و دست هایش را برای پرچم های سرخ نشان می دهد.
بر اساس همین نسخه سران ورزش قصد دارند به سراغ مربیان خارجی بروند. در همین ارتباط دو گزینه بسیار جدی در وزارت ورزش مطرح شده است.
بر ‌اساس شنیده‌ها ‌هیئت‌مدیره‌ باشگاه و بهرام افشارزاده، 2 مربی کروات نام‌آشنا را برای هدایت استقلال در لیگ شانزدهم مدنظر دارند که ظاهرا قرار است بحث درباره آن‌ها در جلسات آتی ‌هیئت‌مدیره‌ انجام شود.
دراگان اسکوچیچ و زلاتکو کرانچار سرمربی فولاد‌خوزستان و سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان، 2 گزینه اصلی مسئولان استقلال برای فصل آینده هستند که البته ظاهرا بین ‌هیئت‌مدیره‌ و افشارزاده سر آن‌ها اختلاف‌نظر وجود دارد.
در‌ حالی که اعضای ‌هیئت‌مدیره‌ مثل فصل گذشته خواهان حضور اسکوچیچ جوان روی نیمکت استقلال است اما گویا افشارزاده روی جذب کرانچار باتجربه تاکید دارد.
افشارزاده که فصل گذشته نیز تماس های پیاپی از برخی واسطه ها برای حضور اسکوچیچ داشت، در نهایت اصرار به استفاده از مظلومی کرد. اصراری که به نظر می رسد جواب نداده و حالا او شاید یک بار دیگر لیست "میس کال" هایش را چک کند تا شماره آنهایی که برای حضور اسکوچیچ در استقلال تماس گرفته بودند را پیدا کند.
 کارنامه کرانچار بدون هیچ بحث و تفسیری، کارنامه ای درخشان و قابل تأمل است. او علاوه بر اینکه در پرسپولیس موفق عمل کرد، در سپاهان نیز کارنامه ای فوق العاده ای داشت.
این در ‌حالی است که استقلالی‌ها 4 بازی حساس و فینال جام‌حذفی را پیش‌رو دارند و مشخص نیست با مطرح کردن این اسا‌می ‌پرویز مظلو‌می ‌چگونه می‌خواهد روحیه و انگیزه‌اش را حفظ کند و استقلال را در این 5 بازی هدایت کند.

انتهای پیام/7473 https://www.asrehamoon.ir/vdcfeedc.w6dmyagiiw.html
منبع : پارس فوتبال
نام شما
آدرس ايميل شما