تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۳
امام جمعه نیمروز گفت: بعثت پیامبر سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک و بت‌پرستی به سوی توحید و عدالت حرکت کند.
عید مبعث روز نجات انسان از شرک و نفاق است/ با بعثت نبی مکرم اسلام فضائل اخلاقی ظهور کرد
به گزارش عصرهامون به نقل از خبرنیمروز،‌ مراسم عیدمبعث با حضور مسئولین، معتمدین و ریش سفیدان در دهستان سفیدابه از توابه شهرستان نیمروز برگزار شد.
حجت السلام والمسلمین محمد راشکی اظهار داشت: تبعیت از پیامبر(ص) عامل تقرب به خدا است و در قدم اول اگر تبعیت ازرسول اعظم(ص) نباشد هدایت‌یابی و تبعیت از سایر آثار و اهداف بعثت ممکن نمی‌شود.
وی افزود: خداوند متعال حضرت محمّد (ص) را در میان جامعه انسانى به حق برانگیخت تا بندگانش را از بندگى قلدران و زورمندان به بندگى حق هدایت کند و از تعهدات طاغوتیان به پیمان‏‌هاى الهى رهنمون شود و از پیروى ستمگران به پیروى خدا برساند و از حکومت ننگین ظالمان به حکومت الهى راهنمایى فرماید.
امام جمعه نیمروز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که به عنوان یک منت از سوی خداوند بر ما مسلمانان محسوب می‌شود حضور آخرین پیامبر و مبشر رحمت برای همه زمان در دین اسلام است.
حجت السلام راشکی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) در چهل سالگی به پیامبری رسید و مهمترین پیامش دعوت به توحید بود. هدف از بعثتش را تکمیل فضایل اخلاقی معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه عید مبعث روز نجات انسان از شرک و نفاق است یادآور شد: بعثت پیامبر سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک و بت‌پرستی به سوی توحید و عدالت حرکت کند.
انتهای پیام/9031
https://www.asrehamoon.ir/vdcamena.49ny615kk4.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما