تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳
جانشین انتظامی مهرستان خبر داد:

کشف ۴۵۰ کیلو مواد مخدر در مهرستان

جانشین انتظامی مهرستان از کشف و ضبط ۴۵۰ کیلو مواد مخدر در درگیری ماموران انتظامی شهرستان مهرستان با قاچاقچیان خبر داد.
کشف ۴۵۰ کیلو مواد مخدر در مهرستان
به گزارش عصر هامون به نقل از با مهرستان سرهنگ اسماعیل میر با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی با قاچاقچیان مسلح ضمن توقیف یک دستگاه وانت تویوتا، ۴۵۰ کیلوگرم تریاک  کشف و ضبط شد.
وی در بیان جزئیات این عملیات افزود: در ادامه مبارزه های مستمر پلیس با سوداگران مرگ، با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه در محور "مهرستان کافه بلوچی"، تعدادی از قاچاقچیان قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، بلافاصله ماموران انتظامی بررسی موضوع را آغاز کردند
وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه، محل مورد نظر را تحت کنترل قرار داده و خودرو تویوتا متعلق به قاچاقچان را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: سوداگران مرگ با مشاهده مامورین انتظامی با تغییر مسیر قصد فرار داشتند که پس از تعقیب و گریز، با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.
جانشین انتظامی مهرستان به متواری شدن قاچاقچیان در درگیری با ماموران انتظامی اشاره و تصریح کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ، آنها با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر از محل متواری شده و ماموران در بازرسی از خودرو به جا مانده از قاچاقچیان،۴۵۰ کیلو تریاک را کشف کردند.
میر عنوان کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند نیروی انتظامی شهرستان مهرستان با اشراف اطلاعاتی و رصد کردن مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcg3t97.ak9tn4prra.html
منبع : http://bamehrestan.ir/
نام شما
آدرس ايميل شما