تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: نمی‌دانیم چه سری است که هر وقت سیلاب خدادادی به سوی زابل و تالاب هامون جاری می‌شود خانم ابتکار یادشان می‌افتد که به زابل بیاید، شاید آمده مدال آلوده‌ترین شهر جهان را بر گردن زابلی‌ها بیاویزد!
خانم ابتکار آمده تا مدال آلوده‌ترین شهر جهان را برگردن زابلی‌ها بیاویزد!
به گزارش عصرهامون، رضا میرشکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در مجموعه‌ای که نظم نباشد کاری از پیش نخواهد رفت اظهار داشت: این که مسئولین در کارهای حیطه وظایف خود که همانا وظیفه شرعی برگردنش است به نحو احسن نمی‌پردازد و به جای آن به مسائل سیاسی غیرمرتبط با حیطه کاری می‌پردازند و این دچار نارضایتی مردم می‌شود.
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل افزود: چرا خانم ابتکار به جای اهتمام به وظایف شرعی و قانونی خود به سفرهای سیاسی و غیرمرتبط در نقاط مختلف کشور می‎روند؛ مگر مسئله محیط زیست شوخی‌بردار است!
وی ادامه داد: سفر قبلی که هزینه‎های میلیونی داشت و سفره‎های رنگین پهن شد چه بازدهی داشت! ثمره این سفرها غیر از هزینه بیت‌المال و کسب مقام اول جهانی برای زابل در آلودگی بود!
میرشکار بیان کرد: نمی‌دانیم چه سری است که هر وقت سیلاب خدادادی به سوی زابل و تالاب هامون می‌آید خانم ابتکار یادشان می‌افتد که به زابل بیاید؟
نمی‌دانیم کجای مسائل محیط زیست به برجام ربط دارد که ایشان مشتاق برجام و درصدد دفاع از آن بر می‌آید؟
وی گفت: نکند همانطور که آب خوردن مردم به برجام ربط داشت و بعد از برجام راحت‌تر شده، ریزگردها به برجام ربط داشته و حالا مشکل ریزگرد به سبب برجام حل شده است؟
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل گفت: کدام موضع سیاسی شما می‌خواهد سینه‎های خاک خورده و خاک گرفته مردم سیستان را پاک کرده و انواع بیماری‎های مبتلابه را ریشه کن کند؟
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: کدام موضع سیاسی شما مشکل ریزگردها و حق آبه هامون را حل کرد، توصیه می‌کنیم به جای نوشتن مقالاتی که محتوای آن از مقالات خارجی است از ذهن دانشجویان و اساتید داخلی و بومی مناطق مختلف کشور استفاده کنید و به دانشمندان داخلی اعتماد کنید!

میرشکار افزود: بسیج همیشه بازوی یاری مستضعفین بوده و خواهد بود، بسیج دانشجویی نیز برای همیاری در راستای رفع مشکلات مردم کنار مسؤولان است و با تمام توان در این زمینه تلاش خواهد کرد.
وی با بیان اینکه لازمه حل مشکلات زیست محیطی اتکا و اعتماد به ظرفیت‌های درون کشور است، گفت: دانشجویان دانشگاه زابل خواستار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با رئیس سازمان محیط زیست هستند که امیدواریم امروز حتی برای دقایقی این جلسه برگزار شود.
گفتنی است، تا دقایقی دیگر با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیپلم بین‎المللی ثبت تالاب هامون به عنوان ذخیره‎گاه زیست‌کره رونمایی می‌شود.
در این مراسم نمایندگان سفارتخانه‌های آلمان و افغانستان، نمایندگان سازمان‌هایUNESCO ، ECO ،UNDP ،UN و جمعی از نمایندگان ایران در سازمان‌های بین‎المللی مذکور، مدیران و کارشناسان ستادی سازمان حفاظت محیط زیست، مسؤولان محلی و منطقه‌ای، تشکل‌های زیست محیطی و ریش سفیدان منطقه شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcauina.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما