تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه:

آزادسازی خرمشهر کاری خدایی و معجزه ای الهی بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: آزادسازی خرمشهر کاری خدایی و معجزه الهی بود و همان گونه که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد».
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر کاری خدایی و معجزه الهی بود و همان گونه که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد»،  آزادی خرمشهر نتیجه ایمان راسخ، ولایتمداری، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بسیج مقتدر بود که باعث شد دشمنی تا بن دندان مسلحی که همه ابرقدرت های جهانی از آن حمایت می کردند را با شکست رو به رو سازد.
وی با اشاره به جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی، افزود: جوانان بسیجی و رزمنده ما از سراسر کشور در این عملیات حضور داشتند و برای رضای خداوند با عشق و محبت به خاک کشور و توسل به سیدالشهدا و اهل بیت (ع) خرمشهر را از دشمن بعثی باز پس گرفتند.
مولوی ریگیان پور خاطر نشان کرد: آزادسازی خرمشهر توسط بسیجیان و نیروهای ایرانی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بعثی، کاری خدایی بود و دست غیبی امدادهای الهی یاریگر رزمندگان ما در این پیروزی بزرگ بود، رزمندگان ما با عشق و محبت به اهل بیت و امام زمان (عج) پیش رفتند و خرمشهر را باز پس گرفتند.
وی با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تاکید کرد: نسل جدید باید با رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند و روایت این جانفشانی ها سینه به سینه به نسل های آینده منتقل شود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه بیان کرد: آزادسازی خرمشهرنقش شایانی در اقتدار کشور داشت و بار دیگر حقانیت ملت و کشور ما را اثبات کرد،غیرت و شجاعت رزمندگان ما که با دل و جان در مقابل دشمن بعثی ایستادند و خاک خود  را باز پس رفتند تا ابد در تاریخ ماندگار شد و به طور حتم دشمنان نیز هیچ گاه این رشادت های جوانان ایران اسلامی را از یاد نخواهند برد و از این روست که امروز دشمنان جرات نمی کنند به کشور ما نگاه چپ بیندازند و  در این برهه زمانی از ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای یاد می کنند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdzn0j.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما