تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰
بزرگ طایفه میربلوچ زهی در شهرستان زاهدان:

آمریکا صلاحیت دایه داری از حقوق بشر را ندارد

بزرگ طایفه میربلوچ زهی در شهرستان زاهدان گفت: از آنجایی که آمریکا منابع مالی و اقتصادی گروهک های تروریستی را تامین می کند صلاحیت دایه داری از حقوق بشر را ندارد.
آمریکا صلاحیت دایه داری از حقوق بشر را ندارد
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون؛ خدابخش میربلوچ زهی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه آمریکا معنای حقوق بشر را هیچگاه نفهمیده است، اظهارداشت: کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس همیشه شعار داده و خلاف آن عمل می کنند لذا از آنجایی که حق مسلمانان را پایمال می کنند و در تمام جنگ های کشورها از سوریه ولبنان گرفته تا عراق و کشورهای همجوار نقش اصلی را در از بین بردن امنیت و بازی با جان انسان های مظلوم دارد نمی تواند از مدافع بودن حقوق بشر دَم بزند.
وی گفت: از آنجایی که آمریکا منابع مالی و اقتصادی گروهک های تروریستی را تامین می کند صلاحیت دایه داری از حقوق بشر را ندارد.
میربلوچ زهی با بیان اینکه ضدیت آمریکا با اسلام است، افزود: آمریکا می خواهد قدرت خود را به همگان نشان دهد از اینرو در تمام دنیا دست به آتش افروزی زده و اقدام به تروریست پروری می کند لذا نمی تواند ادعای دفاع از حقوق بشر داشته باشد.
وی در پایان عبدالمالک ریگی را یکی از گروهک های دست پرورده آمریکایی ها عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا از لحاظ اقتصادی، اسلحه و نیرو این گروهک را تامین می کرد از اینرو حق ندارد مدافع حقوق بشر باشد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcguy97.ak9n74prra.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما