تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از مصادره 3 باب منزل به نفع دولت در استان خبر داد که درکار تولید و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده شده است.
افزایش 43 درصدی کشفیات در استان/ 3باب منزل به نفع دولت مصادره شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از زاهدانه، سردار رحیمی در نشست خبری که با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه کمیته مقابله با ورود و عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سه ماهه امسال، 60 تن انواع مواد مخدر توسط دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر، کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به افزایش 43 درصدی کشفیات در استان گفت: 32 تن از این کشفیات مربوط به نیروی انتظامی، 17 تن مواد مخدر توسط مرزبانی، 6 تن توسط اداره اطلاعات و مابقی توسط سپاه استان کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد، افزود: بر اساس ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر، تمامی اماکن، منازل و مکان‌هایی که در کار توزیع، تولید و عرضه مواد مخدر مشارکت می‌کنند، به نفع دولت مصادره شده و انشعاب آب و برق آنها قطع می‌شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد: تاکنون سه باب منزل در سیستان و بلوچستان که به کار تولید و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده می‌شده است، به نفع دولت مصادره شده است.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci33av.t1awv2bcct.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما