تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۸
مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان میرجاوه گفت: ضیافت افطار و تکریم از ایتام با حضور 1200 خانواده تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون،منصور نورا در گفت و گو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: تعداد 854 یتیم تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه قرار دارند که خیرینی از نقاط مختلف کشور از انان حمایت و سرپرستی می کنند.
وی افزود: کمیته امداد شهرستان میرجاوه همه ساله برای اطعام و اکرام ایتام اقداماتی نظیر برگزازی مراسم افطاری و  توزیع سبد غذایی در برنامه خود دارد که امسال نیز ضیافت افطار و تکریم از ایتام با حضور 1200 خانواده تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد، در این مراسم که  با محفل انس با قران همراه  بود به فزندان قاری قران کمیته امداد هدایایی اهدا شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش رشد کمک های مردمی در شهرستان، ضیافت افطار ایتام علاوه بر شهرستان میرجاوه در بخش های لادیز و ریگ ملک نیز برگزار خواهد شد تا خانواده های تحت پوشش در این بخش ها نیز از برکات ماه مبارک رمضان بهره مند شوند، همچنین در این ماه مبارک تعدادی سبد غذایی به خانواده های تحت پوشش اهدا خواهد شد.
نورا تاکید کرد: کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان میرجاوه  یکی از مهمترین فرایض دینی یعنی رسیدگی به امور محرومان را سرلوحه کار خود قرار داده تا فرهنگ اصیل نوع دوستی و احسان به دیگران را به نحو مطلوب در سطح جامعه فرهنگ سازی کند و خیران و نیکوکاران با اهدا کمک به نیازمندان در این ماه مبارک که دارای برکات فراوانی است  می توانند توشه خوبی برای آخرت خود فراهم  کنند.
مدیر کمیته امداد شهرستان میرجاوه  وحدت و همدلی میان مستمندان و اغنیا را مهم‌ترین اثر اطعام ایتام دانست و افزود: خدمت به ایتام و محرومین جامعه عبادت محسوب می‌شود و رسیدگی به نیازهای آنان کاری پسندیده و موجب تکریم انسان است.
 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxxdc.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما