کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته ملی المپیک انجام شد؛

جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان در دلگان+ تصاویر

دلگان پرس , 6 مرداد 1395 ساعت 11:54

جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان دلگان برگزار شد.


به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس؛ زهرا امیری مسئول کانون فرهنگی مجیر شهرستان دلگان از برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره ورزشی و فرهنگی برنامه های مختلفی از جمله طناب زنی، دو با کیسه، دارت، یک قل دو قل، مچ اندازی و حلقه زنی در رده های سنی مختلف بین بانوان دلگان رقابت می شود.
وی با اشاره به اینکه این اولین دوره برگزاری این رقابت ها بود افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ ورزش و تشویق به ورزش و همچنین ایجاد شور ،نشاط و سرگرمی بین بانوان دلگان بوده است.
فائزه نارویی مسئول هیئت ورزشی بانوان شهرستان دلگان از همگانی شدن و آشنایی بیشتر مردم با رشته های مختلف ورزشی را بعنوان دو هدف اصلی برگزاری جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره با حمایت اداره ورزش جوانان و کانون فرهنگی مجیر شهرستان دلگان اجرا شده است.
وی افزود: ورزش بانوان نیاز به حمایت بیشتری از طرف نهادها و سازمانهای مختلف دارد که یکی از آنها اداره ورزش و جوانان در شهرستان دلگان است.
 مسئول هیئت ورزشی بانوان شهرستان دلگان تصریح کرد: همه مردم از هر قشر و طبقه ای می توانند در به ورزش بپردازند و در واقع ورزش یک اصل اساسی جهت سلامت است.
حامد فکور رئیس اداره ورزش و جوانان دلگان با اشاره به برگزاری این مسابقات در هفته المپیک اظهار کرد: این مسابقات در در هفت رشته ورزشی مختلف بین بانوان شهرستان دلگان برگزار شد.
وی به حضور بیش از 40 نفر از بانوان دلگانی در جشنواره بازیهای بومی و محلی در این شهرستان افزود: به نفرات برتر شرکت کننده در این مسابقات جوایزی از طرف اداره ورزش و جوان و کانون فرهنگی مجیر  دلگان اهدا شد. 
 


کد مطلب: 86776

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/86776/جشنواره-بازی-های-بومی-محلی-ویژه-بانوان-دلگان-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir