تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سپاه در زاهدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم امروز با حضور70نفر ازمنتخبین برتر درتیپ مخصوص110سلمان فارسی استان برگزار می شود.
برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سپاه در زاهدان
به گزارش سرویس اجتمای عصرهامون به نقل از زاهدانه، حجت الاسلام هاشم رعنایی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن در این شهرستان اظهار داشت: این دوره از مسابقات توسط سپاه پاسداران با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه برای نیروهای رده زمینی سپاه در جنوب شرق طی 2 مرحله مقدماتی- استانی و کشوری برگزار می شود.
وی گفت: مرحله مقدماتی مسابقات از ابتدای امسال در رده های سپاه با حضور هزار نفر برگزار شد که از این تعداد 70نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.
این مسئول در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: این مسابقات در دو رشته حفظ(حفظ کل، 20،15، 10، 5 و 3 جزء قرآن کریم) و قرائت(تحقیق و ترتیل) در دو سطح دیپلم و زیر دیپلم، فوق دیپلم به بالا، جزء 18 و 19قرآن کریم، تفسیر نمونه آیت ا... مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
گفتنی است این دور از مسابقات چهارشنبه 25 مرداد ماه امسال ویژه برادران پایور و سرباز در حسینیه شهیدان میرحسینی تیپ مخصوص110سلمان فارسی برگزار می شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb88bw.rhbzspiuur.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما