تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان از ساخت یک خانه برای خانواده نیازمند دارای 2 کودک بیمار مبتلا به تالاسمی در این شهرستان خبر داد.
بسیجیان گروه جهادی مرهم دردهای کودکان تالاسمی/ ساخت خانه برای خانواده ای مستضعف
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، عزیز الله بامری مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از آغاز ساخت یک خانه برای یک خانواده محروم در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانواده نیاز به سرپناه داشتند، گروه جهادی انصارالمهدی تصمیم به ساخت این واحد مسکونی گرفته است.
وی با بیان اینکه بعد از تکمیل دیوار مسجدی در روستای حسین آباد دلگان اقدام به ساخت این واحد مسکونی کرده اند، افزود: گروه جهادی در روزهای تعطیل و جمعه کار ساخت این خانه را در روستای گزگر دلگان انجام می دهند.
عزیز الله بامری بیان کرد: خانواده ای که این واحد مسکونی برای آنها ساخته می شود دارای 2 کودک مبتلا به بیماری تالاسمی هستند.
 مسئول گروه جهادی انصار المهدی دلگان با اشاره به اینکه این گروه جهادی از ساعات ابتدایی روزهای جمعه مشغول به کار می شوند، تصریح کرد: تنها برای نهار و نماز کارشان متوقف می شود و تا غروب آفتاب همان روز مشغول ساخت و ساز خانه هستند.
وی با بیان اینکه حرکت های جهادی نیاز به مشارکت بیشتری در شهرستان دلگان دارد، گفت: از ابتدایی که کارهای جهادی را شروع کرده ایم، جوانان زیادی به ما پیوسته اند و برای این کار خداپسندانه اعلام آمادگی کرده اند.
عزیز الله بامری با تاکید بر اینکه کارهای جهادی نیاز به حمایت مستقیم دولت دارد اظهار کرد: با حمایت نهاد های دولتی می توان در همه روستاهای دلگان اقدام به ساخت خانه و سرپناه برای نیازمندان این شهرستان کرد.
گفتنی است گروه جهادی انصارالمهدی متشکل از جوانان بومی دلگان از زمان شکل گیری در سال 94 یک مدرسه 6 کلاسه، ساخت 2 واحد مسکونی برای نیازمندان، ساخت 2 دیوار برای مساجد، ساخت سرویس های بهداشتی یک مسجد و اقدامات فرهنگی بیشماری را در این شهرستان انجام داده است.
 


 


     
  • انتهای پیام/8306

  •  
https://www.asrehamoon.ir/vdciywav.t1ayr2bcct.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها