کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست پلیس فتا سیستان و بلوچستان؛

فروشنده متخلف در زاهدان دستگیر شد

دادمردان , 2 شهريور 1395 ساعت 14:32

سرپرست پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که از طریق فعالسازی کارت بانکی مشتری فروشگاه خود اقدام به برداشت وجه از حساب وی می‌کرد، خبر داد.


به گزارش عصرهامون؛ سرپرست پلیس فتا سیستان و بلوچستان در گفت و گو با دادمردان، اظهار کرد:  فردی به پلیس فتا سیستان و بلوچستان مراجعه و از برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب بانکی‌اش توسط فردی ناشناس خبر داد و تقاضای رسیدگی کرد.
علی سرحدی ادامه داد: پس از انجام فعالیت تیم فنی پلیس و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده مشخص شد تمام مبالغ صرف خرید اینترنتی از حساب شاکی شده که با تلاش مأموران، فرد مورد نظر شناسایی و به این پلیس احضار شد.
وی افرود: متهم که صاحب یک فروشگاه مواد غذایی است در اعترافات خود اعتاف کرده است که شاکی برای خرید مراجعه و در زمان پرداخت وجه کالا به دلیل کافی نبودن موجودی حسابش، کارت بانکی و کارت شناسایی خود را به صورت وثیقه در اختیارم قرار داد تا وجه مورد نظر را تهیه کند، من نیز طمع کردم و رمز دوم کارت بانکی وی را فعال و چندین فقره خرید اینترنتی از حساب وی انجام دادم.
سرحدی در پایان با اشاره به اینکه کارت بانکی هر فرد جزء مدارک شخصی و خصوصی افراد محسوب می‌شود از شهروندان خواست آن را در اختیار دیگران قرار ندهند تا شاهد چنین سوء استفاده‌هایی از سوی افراد طمع کار نباشیم.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 87628

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/87628/فروشنده-متخلف-زاهدان-دستگیر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir