تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
در حالی خبرنگار عصرهامون در حال طرح سئوال از معاون حقوقی رییس جمهور و منتظر پاسخگویی وی بود که استاندار سیستان و بلوچستان مانع این پاسخگویی شد.
​ممانعت استاندار سیستان و بلوچستان از پاسخگویی معاون رییس جمهور به سئوال عصرهامون!
به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری صبح امروز و در بدو ورود خود به زاهدان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در حاشیه حضور معاون حقوقی رییس جمهور در گلزار شهدای زاهدان، خبرنگار عصرهامون با طرح این سئوال که پیگیری این معاونت در مورد ادعای مولاوردی در خصوص اعدام همه مردان یک روستا و حاشیه های به وجود آمده، به کجا رسید! در حالی منتظر پاسخ انصاری بود که علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در اقدامی قابل تامل خطاب به خبرنگار عصرهامون گفت: به سئوالات مثبت عادت کنید! این سئوالات اصلا ارزش ندارد!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: از توسعه استان و آینده صحبت کنید!

در حالی استانداری سیستان و بلوچستان مانع پاسخگویی معاون رئیس جمهور به سئوال خبرگار عصرهامون شد که ادعای مولاوردی باعث هجمه گسترده رسانه های معاند و دشمنان علیه نظام شد و مولاوردی هیچ گاه حاضر نشد به خاطر این اتهام از مردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کند.

گفتنی است این سخنان مولاوردی با واکنش های گسترده مردم و مسئولین استان سیستان و بلوچستان همراه شد و دادگستری سیستان و بلوچستان در پی اظهار نظر خلاف واقع معاون رئیس جمهوری، با تببین ماده 698 قانون مجازات اسلامی در خصوص نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضایی، از سوی دادگستری سیستان و بلوچستان علیه خانم معاون اعلام جرم شد.

انتهای پیام// https://www.asrehamoon.ir/vdch6qn6.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما