تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان گفت: مهم ترین کار دولتمردان ما در حال حاضر باید حل کردن مسئله اشتغال و تشکیل خانواده جوانان کشور باشد.
دولت باید به دنبال حل مسئله اشتغال و تشکیل خانواده جوانان باشد
به گزارش عصرهامون به نقل ازدلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین موسی بامری امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم دلگان با اشاره به سالروز حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری و به شهادت رسیدن شهیدان رجانی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید بزرگوار سرآمد شهدای انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه شهید رجایی یکی از محبوترین روسای جمهور کشورمان بوده است افزود: شخصیتی که با تمام شکنجه ها و سختگیری هایی که ساواک در دوران قبل از انقلاب، اما سخنی بر علیه امام خمینی (ره) به زبان نیاورد.
امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم دلگان با اشاره به اینکه شهید رجایی با اخلاص به مردم و انقلاب اسلامی خدمت می کرد تصریح کرد: بطوریکه خدمات این شهید بزرگوار هنوز در اذهان مردم کشورمان باقی مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین موسی بامری با بیان اینکه شهید رجایی در دوران بنی صدر که نخست وزیر کشور بودند، تهمت های زیادی از طرف منافقین و ضد انقلاب بر علیه ایشان به راه انداخته شد بیان کرد: با این هجمه های سنگین تهمت از طرف دشمن، وی یکبار هم لب به شکایت و پاسخگویی نگشود.
وی با تاکید بر اینکه شهید رجایی به مدت کوتاهی در 29 رئیس جمهور کشورمان بود اضافه کرد: اما در همین مدت کوتاه کارهای فرهنگی زیادی را با شهید باهنر انجام دادند و یا آن را پیشنهاد دادند.
امام جمعه موقت جلگه چاه هاشم گفت: مهم ترین کاری که دولتمردان ما در حال حاضر باید آن را انجام دهند حل کردن مسئله اشتغالزایی برای جوانان کشور است و جوانان ما با داشتن شغل سرخورده و دلسرد نمی شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسی بامری بیان کرد: معضل بعدی که دولتمردان باید به آن توجه داشته و باشند و بسیار هم حایز اهمیت است مسئله تشکیل خانواده جوانان است.
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdcco4q4.2bqms8laa2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها