تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
مسئول بسیج سازندگی سیستان وبلوچستان گفت: اختتامیه طرح هجرت سه دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، بسیج دانش آموزی و مجموعه بسیج سازندگی در سپاه سلمان برگزار شد.
نقش موثر جهاد سازندگی در محرومیت زدایی/افزایش ۴۰ درصدی گروه های جهادی در استان
به گزارش عصر هامون؛ سرهنگ علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار ما؛ با اشاره به پایان طرح هجرت سه دانش آموزی در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در تابستان سال ۱۳۹۵ بالغ بر هفت هزار نفر دانش آموزان شیعه و سنی از ۱۶۷ مدرسه در بحث رنگ آمیزی، زیباسازی، مرمت وبازسازی مدارس اقدامات جهادی خوبی انجام داده اند.
وی هدف از این کار را کمک به مدارس و اموزش و پرورش بیان کرد و افزود: حضور دانش اموزان در این فعالیت ها باعث غنا بخشیدن به تعطیلات تابستان و دانستن قدر تحصیل در اول مهر در این مدارس خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی استان بیان کرد:  در کنار طرح هجرت سه دانش آموزی طرح های جهادی به کمک ۸۴ گروه شامل ۱۳۵۰ نفر از طلاب، جامعه عشایر و همه اقشار در حال فعالیت در سراسر استان برگزار شده است.
وی در ادامه مطلب بالا خاطر نشان کرد: در روستا ها کار ابرسانی، قنات، ساخت مدرسه مسجد و کارهای متعدد در دستور کار قرار گرفته است.
جعفری با اشاره بر شعار سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل تصریح کرد: گروه های جهادی به صورت ویژه در زمینه اشتغال زایی و محرومیت زدایی وارد شده اند.
وی عنوان کرد: قطب بندی شهرستان ها و روستاها در به نتیجه رسیدن یک ایده خاص در دستور کار قرار داشته است.
مسئول بسیج سازندگی استان در پایان گفت: با فعالیت در بحث های جهادی هر سال تجربه گرانسنگی برای الگو سازی برای سال جدید به دست می آید که امسال ۴۰ درصد گروه های جهادی در بخش های مختلف افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdfo0j.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما