کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه نیمروز:

اجرای 43 برنامه فرهنگی هنری هفته بسیج در نیمروز/شهدا ادامه دهنده راه امام حسین(ع) بودند

خبرنیمروز , 1 آذر 1395 ساعت 14:26

فرمانده سپاه ناحیه نیمروز از اجرای 43 برنامه در قالب برنامه های فرهنگی و هنری در سطح پایگاه ها و حوزه های این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، سرهنگ دوم پاسدار علی محبی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جان فشانی ها و از خود گذشتگی شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه نیمروز اذعان داشت: هفته بسیج امسال مقارن با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) به نام بسیج انقلابی و خدمتگزار است و رنگ و بوی حسینی دارد.
وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در عرصه های فرهنگی و نظامی افزود: یکی از عوامل سرافرازی مردم ایران در جهان وجود روحیه بسیجی جوانان است و بسیج ظرفیتی برای جمهوری اسلامی ایران است که از این ظرفیت باید به نحو احسن در همه ی فعالیت ها استفاده شود.
سرهنگ محبی از اجرای 43 برنامه در قالب برنامه های فرهنگی و هنری در سطح پایگاه ها و حوزه های شهرستان نیمروز خبر داد و افزود: مهمترین برنامه اعزام اکیپ درمانی تخصصی به دهستان سفیدآبه است.
فرمانده سپاه ناحیه نیمروز با باین اینکه امروزه اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مدیون شهداء دفاع مقدس هستیم ابراز کرد: شهدا با پیروی از مکتب سرور و سالار شهیدان، جان خود را نثار دفاع از میهن اسلامی کردند عزت و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 89926

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/89926/اجرای-43-برنامه-فرهنگی-هنری-هفته-بسیج-نیمروز-شهدا-ادامه-دهنده-راه-امام-حسین-ع-بودند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir