کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیمروز:

7000 هکتار از اراضی زراعی نیمروز بیمه کشاورزی شدند

خبرنیمروز , 21 بهمن 1395 ساعت 7:36

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیمروز گفت: درسال زراعی 96-95 بالغ بر هفت هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان نیمروز تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.


به گزارش سرویس عصرهامون، عباس کوهکن در گفتگو با خبرنیمروز اظهار داشت: هفت هزار هکتار از اراضی کشت شده  شهرستان نیمروز تحت ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پوشش بیمه قرار گرفته است که میتوان با شناسایی و کاهش عوامل خطر در بروز خسارت به توسعه ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پایدار در تولید محصولات کشاورزی دست یافت.
رئیس جهاد کشاورزی نیمروز ابراز کرد: همزمان با رها سازی آب در نیمه دوم آبان ماه از محل مخازن چاه نیمه ها بالغ بر 14 هزار هکتار از اراضی شهرستان نیمروز آبیاری و به کشت محصولات زراعی غلات اختصاص یافت.
وی افزود: با توجه به وضعیت آب وهوایی وعدم اطمینان تامین آب مرحله دوم و نظر به شرایط خاص منطقه سیستان با وجود عوامل متعدد خطر در تولید محصولات زراعی و دامی سالانه بخش مهمی از تولیدات محصولات کشاورزی و دامی با بروز خسارت و بلایای طبیعی از دسترس خارج میشوند.
کوهکن با بیان اینکه بیمه به عنوان یکی ازعوامل اطمینان و پشتوانه کشاورزان و دامداران است، تصریح کرد: متاسفانه صندوق های بیمه در دو سال گذشته با توجه به خسارات وارد شده به کشاورزان در پرداخت مطالبات تاکنون اقدامی نکرده اند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 92104

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/92104/7000-هکتار-اراضی-زراعی-نیمروز-بیمه-کشاورزی-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir