ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> توسعه گردشگری مهرستان در گرو توجه مسئولان است | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان:

توسعه گردشگری مهرستان در گرو توجه مسئولان است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان گفت: توجه مسئولان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان می تواند تحول عظیمی را در منطقه به دنبال داشته باشد.
توسعه گردشگری مهرستان در گرو توجه مسئولان است
به گزارش عصر هامون ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان اظهار کرد: مهرستان از نظر جاذبه های تاریخی و گردشگری بکر دارای ویژگی های منحصر به فرد است که باید مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد که در صورت بهره گیری صحیح از این ظرفیت ها می توان به موفقیت های قابل توجهی در بخش گردشگری رسید.
وی با اشاره به اماکن و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری مهرستان افزود: یکی از مناطق زیبای شهرستان منطقه ماهانی است که دارای مناظر طبیعی زیبا همراه با چشمه سارها و  صخره‌های بلند برای صخره نوردی است.
وی با بیان اینکه منطقه ماهانی در قسمت شمالی کوه بیرک واقع است خاطرنشان کرد:  فاصله این منطقه تا مرکز شهر ۱۵ کیلومتر است و مسیر دسترسی به آن جاده پیرجاه است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهرستان  تصریح کرد: مسیر دسترسی به این منطقه گردشگری مناسب و در خورشان نیست و نیاز به مساعدت و توجه مسئولان دارد.
محمدی خاطرنشان کرد: مهرستان با داشتن طبیعت زیبا، چشم اندازهای تاریخی و طبیعی یکی از قطب های گردشگری استان است.
وی با بیان اینکه رونق گردشگری نیاز به توسعه زیرساخت دارد تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، راه‌های دسترسی و فراهم کردن امکانات رفاهی از عوامل موثر در جذب گردشگر در این شهرستان است.
انتهای پیام/7261
https://www.asrehamoon.ir/vdcjyteh.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما