ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> وزش باد همراه با گرد و خاک در سیستان و بلوچستان قایق های صیادی از تردد در دریای عمان خودداری کنند | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان از وزش باد و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ماکسیمم وزش باد در شمال استان 70 تا 80 کیلومتر می رسد.
وزش باد همراه با گرد و خاک در سیستان و بلوچستان/ قایق های صیادی از تردد در دریای عمان خودداری کنند
رضا آزادمنش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون، در خصوص وضعیت هوا در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از امروز جریانات شمالی وارد استان می شود و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را در شهرهای شمالی استان، نوار غربی، نوار شرقی و جنوب و حتی سواحل خواهیم داشت.
وی از افزایش وزش باد در شهرهای شمالی خبر داد و افزود: در سایر نواحی نیز سرعت وزش باد افزایش می یابد و باعث کاهش دید می شود.
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان با بیان اینکه در شهرهای شمالی سرعت وزش باد 70 تا 80 کیلومتر بر ساعت است، تصریح کرد: از امروز بعد از ظهر احتمال بارش خفیف و پراکنده در شهرهای نیمه شمالی استان مهیا است.
آزادمنش خاطر نشان کرد: روز گذشته زاهدان و میرجاوه شاهد رگبار خفیف باران بوده  و تا روز پنج شنبه وزش باد شمالی را بر روی دریا پیش بینی می شود.
وی گفت: شرایط برای دریانوردی ایمن فراهم نیست لذا توصیه می شود از تردد قایق های صیادی کوچک و شناور ها خودداری شود.
انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjoyeh.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما