تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
بعد از تعطیلی موقت کارخانه داروگر در سال جاری صبح امروز نیز تعدادی از کارگران کارخانه داروگر بدون اطلاع قبلی و به دلیل آنچه بی انضباطی آنها خوانده شده است اخراج شدند.
اخراج کارگران داروگر امروز رسماً کلید خورد + عکس
به گزارش عصرهامون و به نقل از تسنیم، صبح امروز کارخانه قدیمی و 90 ساله داروگر تعدادی از کارگران خود  را اخراج کرد و نگهبان این کارخانه بدون اطلاع قبلی از  ورود آنها به کارخانه جلوگیری به عمل آورده است.
یکی از کارگرن اخراج شده کارخانه داروگر به تسنیم می گوید: بعد از تعطیلات نوروزی در هفته گذشته بعد از میلاد امیر المومنین، برای اولین روز توانستیم سر کار برگردیم اما از صبح امروز دوباره اجازه ورود به کارخانه به ما داده نمیشود.
 


وی افزود: مسئولان این کارخانه به دلیل فشار رسانه‌ای مجبور شدند از امروز کارگران خود را به صورت موردی و در دسته‌هایی چند ده نفری اخراج کنند.
این کارگر کارخانه داروگر ادامه داد: طی روزهای اخیر با توجه به توجه رسانه‌ها به موضوع تعطیلی کارخانه داروگر، پلمب این کارخانه شکسته شده است و اکنون در حجم کمی تولید دارد.
احمد‌زاده گفت: صحبت هایی که مسئولان دولتی در رسانه‌ها درباره عدم تعطیلی این کارخانه‌ها مطرح می‌کنند حقیقت ندارد و حقیقت  را باید از زبان کارگران اخراج شده شنید.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwknw.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما