تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
امام جمعه جلگه چاه هاشم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن یکی از راه های مقابله با نظام را تحریم اقتصادی می داند.
یکی از راههای مقابله دشمن با نظام اسلامی، تحریم اقتصادی است
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین نظربامری امام جمعه جلگه چاه هاشم به آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا در اول خرداد 1359 اشاره کرد و گفت: دشمن یکی از راه های مقابله با نظام جمهوری اسلامی را تحریم اقتصادی می داند.
وی با بیان اینکه شعار هایی که رهبر انقلاب اسلامی در آغاز هر سال انتخاب می کند، این شعارها ترفند دشمن را خنثی کرده است، تصریح کرد: اگر مسئولین ما به بیانات مقام معظم رهبری توجه بیشتری داشته باشند وضعیت معیشتی مملکت ما بهتر خواهد شد.
امام جمعه جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه همانطور که عمده وعده های کاندیداهای ریاست جمهوری بوده است، اظهار کرد: تنها راه مبارزه با تحریم ها این است که ما به سیاست های اقتصادمقاومتی عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نظربامری با اشاره به اینکه مسئولان و رئیس جمهور به اشتغال و تولید توسط جوانان توجه کافی داشته باشد، بیان کرد: اگر مسئولان ما نگاهشان به بیرون باشد و به فرامین و منویات مقام معظم رهبری توجه نکنند مشکلات اقتصادی کشور ما هرگز حل نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه هواداران کاندیداها و به خصوص کاندیداهای پیروز بعد از انتخابات شئونات اخلاقی را رعایت کنند، افزود: هواداران کاندیداها نباید به بهانه شادی، اخلاق و شئونات اخلاقی را زیر پا بگذارند.
امام جمعه جلگه چاه هاشم با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید به وعده های خود عمل کند، خاطرنشان کرد: همچنین نباید وعده هایی که درانتخابات به مردم داده است، فقط شعار انتخاباتی باشد.
انتهای پیام/8306
https://www.asrehamoon.ir/vdchv-nw.23nkwdftt2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما