تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۶
خانواده شهدای شهرستان میرجاوه با تاکید بر ادامه راه شهدا ، مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و اسلام عزیز را در هر نقطه از جهان وظیفه ای دینی دانستند.
شهادت در راه خداوند و دفاع از ارزش های اسلام آرزوی ماست/ گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم
به گزارش سرویس فرهنگی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز، فتح خرمشهر قطعه نفیسی از تاریخ ملت بزرگ ایران است که باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شود و سوم خرداد نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است و در فتح خرمشهر و سراسر دفاع مقدس نقش محوری ولایت فقیه و حضرت امام (ره) و تفکرات ایشان باعث فتوحات رزمندگان اسلام می شد.

خانواده شهدای شهرستان میرجاوه با تاکید بر ادامه راه شهدا ، مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و اسلام عزیز را در هر نقطه از  جهان وظیفه ای دینی دانستند.

 

شهادت در راه خداوند و دفاع از ارزش های اسلام و مرزهای کشور آرزوی ماست

عبدالحمید شریفی فرد پدر شهید عبدالغفار شریفی فرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: با ایستادگی و مقاومت در راه دفاع از اسلام و قرآن می توانیم کشور و اسلام را از شر کفار در امان بداریم و شهادت در راه خداوند و در راه دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی و  مرزهای کشور آرزوی ماست.

وی افزود:راه شهدا ادامه دارد،  مردم و جوانان ایران اسلامی برای دفاع از این آب و خاک از جان خویش دریغ ندارند و حاضرم برای دفاع از کشورم و اسلام ناب محمدی به میادین جنگ علیه کفار بروم و از جان ناقابل خود را فدای دفاع از مرزهای کشورم و اسلام عزیز کنم.

 

گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم

فرزند شهید احمد ریگی نیز به خبرنگار ما گفت: امنیت، عزت و اتحاد امروز از آثار جان فشاننی های شهدا در راه دفاع از خاک کشور است، ما باید ادامه دهنگان راه آنان باشیم و در مقابل دسیسه های دشمن زیرک بوده و با اتحاد از خاک کشورمان دفاع کنیم.

حمزه ریگی افزود: ما فرزندان شهدا گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم چراکه رمز پیروزی ما اتحاد و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

 

حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه ما در شرایط کنونی است

خانواده شهید عیسی کرد نیز به شهدا را چشم و چراغ کشور عنوان کردند و بیان داشتند:حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، راه حضرت امام خمینی(ره ) و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه ما در شرایط کنونی است، چرا که استکبار جهانی به دنبال تضعیف فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان ماست و ما باید با اطاعت از فرامین رهبر انقلاب و آگاهی‌بخشی به نسل جوان، دشمن را در اجرای برنامه‌های شیطانی خود مأیوس و ناکام کنیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام از سرزمین و دستاوردهای انقلاب دفاع کردند و  امروز ما آمادگی کامل داریم تا در مقابل هر توطئه و زیاده خواهی دشمن ایستادگی کنیم و برای دفاع از کشور و اسلام ناب محمدی به جهاد علیه دشمنان بپردازیم.

وی  فتح خرمشهر را نتیجه رشادت ها و جانفشانی های شهدای جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز پرچم شهدا در دستان تک تک مردم و جوانان کشور است و مردم ایران اسلامی با عزم و اراده ای پولادین اجازه نخواهند داد تا دشمنان چشم طمع به کشور داشته باشند.

 

انتهای پیام/4941

https://www.asrehamoon.ir/vdccemqo.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما