تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
مولوی ریگیان پور گفت: امنیت کشور را مدیون شهدا و مدافعان حرم هستیم و برای حفظ امنیت پایدار وحدت بین شیعه و سنی باید حفظ شود .
امنیت کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم/وحدت شیعه وسنی عامل بقای امنیت است
مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش از سوی آمریکا و اسرائیل با هدف تفرقه در بین مسلمانان و بدنام کردن اسلام ناب محمدی شکل گرفته و جنایات این گروه به منظور ایجاد رعب و وحشت به صورت گسترده دررسانه های وابسته به این گروه تروریستی منعکس می شود،امروزه حمایت همه جانبه آمریکا از داعش برهیچ کسی پوشیده نیست وبه بهانه های مختلف تغذیه تسلیحاتی این گروه از سوی آمریکا انجام می شود سیاستداران آمریکایی فقط در ظاهر ادعای مبارزه با داعش را دارند .
وی با اشاره به این مطلب که امنیت باثبات کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم، افزود: اگر مدافعان حرم در داخل خاک سوریه و عراق با مزدوران داعشی مقابله نمی کردند، تروریستهابه شهرهای کشور نفوذ می کردندو جنگ به داخل ایران کشیده می شد .
مولوی ریگیان پورتصریح کرد: مهمترین مساله کشور در حال حاضر حفظ اتحاد و برادری بین شیعه و سنی است و مادامی که این اخوت پایدار باشد دشمنان قسم خورده این آب و خاک هیچ صدمه ای نمی توانند به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند .
وی با گرامی داشتن یاد شهدای هنگ مرزی میرجاوه خاطر نشان کرد : مردم غیور و مرزدار میرجاوه نهادهای امنیتی را در برقراری نظم و امنیت منطقه یاری کنند تا در آینده هیچ وقت شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم .
امام جمعه اهل سنت شهرستان گفت: تعداد زیادی از جوانان و مردم شهرستان میرجاوه از طریق گذر مرزی امرار معاش می کنند و بسته بودن این محور تاثیر بسزایی بر اقتصاد شهرستان میرجاوه می گذارد، لذا همه مرزداران باید با اتحاد و همبستگی سطح امنیتی منطقه را افزایش دهند، تا تجارت چمدانی و کوله باری مرز میرجاوه بهبود یابد .
انتهای پیام / https://www.asrehamoon.ir/vdch6mnw.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما