کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت قرارگاه محرومیت زدایی شهید میرحسینی زاهدان انجام شد

افتتاح 2 واحد آموزشی 3کلاسه در شهرستان مرزی میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 22 مهر 1396 ساعت 16:01

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه از افتتاح دو واحد آموزشی 3کلاسه به همت قرارگاه محرومیت زدایی شهید میرحسینی سپاه در شهرستان مرزی میرجاوه خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،محمدعلی میری در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: 2 مدرسه 3 کلاسه در روستاهای محروم شهرستان میرجاوه افتتاح شد.
وی افزود: این مدارس که به همت قرارگاه محرومیت زدایی شهید میرحسینی سپاه و در روستاهای شدت آباد و دیزک ساخته شده است سبب جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل به مدارس شده است و ساخت این مدرس در نزدیکی محل زندگی دانش آموزان، زحمت پیمودن مسیر طولانی خانه تا مدرسه را برای دانش آموزان روستایی آسان کرده است.
میری خاطرنشان کرد: سپاه اقدامات قابل تقدیری در راستای محرومیت زدایی از جمله ساخت مدارس در مناطق محروم انجام داده است و ان شالله تا پایان سال 3 مدرسه دیگر در این شهرستان ساخته خواهد شد.
وی تاکید کرد: افتتاح این مدارس در مناطق محروم کشور به حل مشکلات آموزشی و توسعه عدالت آموزشی کمک به سزایی می‌کند، مدرسه سازی باید به نوعی فرهنگ تبدیل شود و افرادی که دغدغه توسعه استان و شهرستان را دارند باید در این بخش مشارکت کنند.




انتهای پیام/


کد مطلب: 98974

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/98974/افتتاح-2-واحد-آموزشی-3کلاسه-شهرستان-مرزی-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir