تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹
مدیر کمیته امداد شهرستان میرجاوه گفت: سه هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار ،کیف و کفش در بین فرزندان مددجویان تحت حمایت شهرستان میرجاوه توزیع شد.
توزیع ۳۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مددجوی میرجاوه
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ، منصور نورا در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد:  کمیته امداد امام خمینی(ره) میرجاوه سعی کرده تا با همکاری معتمدان، ریش سفیدان و مسئولیناین شهرستان شایسته ترین خدمات را نسبت به مددجویان تحت حمایت انجام دهد.
وی رشد روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس  را در دانش آموزان مددجو از اهداف کمیته امداد عنوان کرد و افزود: فراهم آوردن امکانات برای رشد علمی فرزندان خانوارهای تحت حمایت از مرحله ابتدایی تا مراحل عالی دانشگاهی یکی از اهداف اصلی کمیته امداد است و این نهاد با برنامه های هدف محور مختلف سعی دارد دانش آموزان و دانشجویان باهوش را از میان خانواده های کم درآمد تا مقاطع عالیه تحصیلی حمایت کند.
نورا با بیان اینکه کمک 40 میلیون تومانی مردم در جشن عاطفه ها بین نیازمندان توزیع شد، تاکید کرد: امسال سه هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار با همکاری سازمان آموزش و پرورش بین دانش آموزان مناطق روستایی و محروم این شهرستان توزیع شد و یک سوم دانش‌آموزان تحت حمایت کیمته امداد از این بسته‌ها برخوردار شده و باقی مددجویان از کمک هاي جمع آوری شده مردم نیکوکار در جشن عاطفه استفاده می کنند.
مدیر کمیته امداد شهرستان میرجاوه با اشاره به حمایت های تحصیلی این نهاد از دانش آموزان نیازمند،تصریح کرد: هم اکنون هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات فرهنگی و تربیتی این نهاد در بخش های مختلف شامل کمک هزینه تحصیلی، کلاس های آمادگی کنکور، مشاوره تحصیلی و برنامه های فرهنگی، تربیتی و اردویی بهره مند هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciwwa3.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما