تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه از برگزاری کارگاه آموزش بیماری التور وبا و آموزش بهداشت فردی مددجویان تحت حمایت خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزش بهداشت فردی مددجویان کمیته امداد در میرجاوه
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،منصور نورا در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: کارگاه آموزش بیماری التور وبا و آموزش بهداشت فردی ویژه مددجویان سالمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میرجاوه برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه یک روزه مددجویان با چگونگی رعایت بهداشت مواد غذایی و تغذیه سالم و همچنین الگوی درست مصرف کردن مواد غذایی آشنا شدند.
وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، خاطرنشان کرد: این دوره از کلاس‌های آموزش بهداشت خانواده با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی مددجویان و آشنایی با نکات بهداشت فردی و محیط برگزار شد و مددجویان ضمن برخورداری از ویزیت رایگان با نحوه پیشگیری و درمان بیماری التور آشنا شدند.
نورا حمایت از افراد تهی‌دست و مستمند و حمایت مادی و معنوی از آنها را الویت های کمیته امداد دانست و تاکید کرد: همه در مقابل محرومان مسئول هستیم و اگر نسبت به کمک به این قشر از جامعه غفلت بورزیم آسیب های ناشی از فقر و نداری در همه ابعاد جامعه نفوذ خواهد کرد.




انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdca0mno.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما