تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۷
حمیدرضا خزائی فر، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت عالم اهل تسنن، مولوی عبدالواحد ریگی که به دست عوامل مزدور استکبار جهانی و مخالفان وحدت میان مسلمانان اتفاق افتاده یادداشتی نوشت.
خون مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه، شهید شهرستان خاش درخت تناور اسلام را آبیاری کرد
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حمیدرضا خزائی فر، پس از چهل و چهار سال سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویارویی این نظام متکی بر مردم سالاری دینی با نظام مستکبر سلطه و استقامت مثال زدنی مردم ایران در وفاداری به آرمان های امام خمینی(ره)؛ اکنون شاهد آخرین تلاش های دشمنان اسلام و قرآن هستیم.





 ترور مولوی عبدالواحد ریگی ، امام جمعه فقید شهرستان خاش؛ از آن دست اقدامات توطئه انگیز دشمنان ایران اسلامی است که توسط گروهک های تروریستی مورد حمایت پایگاه های نظامی دول غربی در منطقه، انجام شد.



نظام حاکمیت یک درصدی رژیم ایالات متحده امریکا و دولت های حامی آن از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان پس از تحولات اخیر منطقه و ناکامی در دستیابی به اهداف خود و تزلزل بنیاد افکن رژیم مجعول و تحمیلی اسرائیل؛ چاره ای جز به کارگیری آخرین حربه ها و ترفند های خود در منطقه ندارند. تحریم، جنگ روانی، دامن زدن به اختلافات قومی – مذهبی، زر خرید نمودن خواص و در نهایت ترور و حذف فیزیکی اشخاص تأثیرگذار از راهکارهایی است که سلطه گران یک درصدی آن را در پیش گرفته اند.





 ترور مولوی ریگی ، شخصیتی که برای اتحاد مسلمانان و شکل گیری امت واحده ی اسلامی در گفتار و رفتار خویش تلاش گسترده ای داشتند از جمله اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان اسلام می باشد.



 برادران مسلمان ما آخرین سخنان این عالم شهید مبنی بر حمایت و اطاعت از رهبری و همراهی نکردن با آشوبگران را هرگز فراموش نخواهند کرد. مولوی ریگی به خوبی خط دشمنان اسلام و قرآن را شناسایی نموده بود و تبلور این بصیرت در کلام ایشان آشکار بود.



اینجانب ضمن محکوم نمودن اینگونه اقدامات و عرض تسلیت به پیشگاه نبی مکرم اسلام صلی ا… علیه و آله و سلم، رهبری معظم انقلاب و مردم مسلمان ایران، از دستگاه های امنیتی و قضایی کشور می خواهم به سرعت نسبت به شناسایی و دستگیری تروریست های جنایتکار عالم شهید، مولوی عبدالواحد ریگی اقدام نمایند.





خون امام جمعه شهید شهرستان خاش درخت تناور اسلام را آبیاری نمود و وظیفه ی برادران تشیع و تسنن؛ ادامه مسیر وی و وحدت دشمن شکن خواهد بود. وعده الهی پیروزی مستضعفین است و آینده از آن امت اسلامی می باشد.




دکتر حمید رضا خزائی فر https://asrehamoon.ir/vdcbfab89rhbs5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما