تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
فتنه به معنای مخلوط شدن حق و باطل است آنچه که در سال 1401 و ناآرامی‌های اخیر ما شاهدش هستیم، نیت و عملکرد جریان معارض کاملاً عریان است و خط حمایتی دشمن و استکبار جهانی را پشت سرش به‌صورت مشهود می‌بینیم، که نقش جنسیت وجذابیت تحریک آمیز مشهود بود در فتنه ۱۴۰۱ تقریبا لیدرها مساوی بودند.
اتاق مشترک فتنه 88 و فتنه 1401
به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت الاسلام محسن سنجری در یادداشتی نوشت: باتوجه به اینکه در آستانه قیام ۹دی هستیم نکاتی درباب اتاق مشترک فتنه ها مخصوصاً فتنه اخیر با فتنه ۸۸محضرتان تقدیم می کنم فتنه ۸۸که مقام معظم رهبری فرمودند از بزرگترین گناه فتنه گران این بود که دشمن را امیدوار کردند و امروز به راحتی سرفصلهای مشترک براندازی وآشوب گری وتجزیه طلبی آنان قابل روئیت است فتنه گران در هردوره ای خودرا با مخرج مشترک فتنه های سابق که توانستند چند ماهی یاچند روزی موفقیت ناچیزی در برهم زدن امنیت جامعه ایجاد کنند وفق می دهند.

ازجمله این پیوندهای مشترک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
استفاده از زنان ودختران برای جذاب سازی میدان وانگیزه برای منحرفان جنسی در کف خیابان که سال ۸۸در خیابان حتی نماز جمعه هاشمی، برای شعار دادن وساختار شکنی با کفش وزن مرد در کنار هم حضور اعتراضی داشتند. که نقش جنسیت وجذابیت تحریک آمیز مشهود بود در فتنه ۱۴۰۱ تقریبا لیدرها مساوی بودند.

استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی که اوباما وکلینتون فصل نویی در بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی ایجاد کردند حتی تاسیس شبکه ماهواره ای من وتو، صدای آمریکا،بی بی سی فارسی ودر فتنه اخیر اینترنشنال ،بی بی سی باکمک اینیستاگرام ووات ساپ وسایر پلتفرمهای غیر بومی.

استفاده از ظرفیت مهره های سوخته اصلاحات مثل محمد خاتمی،شکوری راد،واپوزیسیون فراری همان عملیاتی که سال ۸۸صحنه گردانش وجرقه آفرین فتنه اصلاحاتچیان بودند.

بهره گیری از دانشجویان واساتید دانشگاه در برخی دانشگاها اقدامی که در سال ۷۸باکوی دانشگاه ودر سال۸۸بااردوکشی برخی دانشجویان ودر سال ۱۴۰۱در چند دانشگاه مطرح مثل دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه علامه طباطبایی و...مشاهده شد.

استفاده ابزاری از عواطف مردم در سال ۸۸باماجراجویی قتل ندا آقا سلطان که توسط خودشان انجام شد ودر فتنه اخیر دروغ های پی درپی از شکنجه برخی افراد تاتهمت به قتل رساندن مهسا امینی توسط گشت ارشاد وفروارد بعضی تصاویر گذشته وتقطیع شده از گشت ارشاد ومظلوم نمایی، وایجاد تجمعات باچاشنی عواطف.

استفاده از چالش های طراحی شده در موضوع اقتصاد بادلاریزه کردن جامعه و دلالیزه کردن خودرو وطلا واخلال در سیستم اقتصادی برای ایجاد گسل های طبقاطی واعتراض در هسته های پایینی تا هسته های میانی کشور.در فتنه ها این یک فرمان مشترک برای فلج کردن روند اقتصادی کشور.

بهره گیری ازظرفیت اوباش شناسنامه دار که این جماعت در همه فتنه ها نقش میدانی ولیدری را داشتند.

پروژه کشته سازی با حرکت حساب شده برروی احساسات مردم یا دختر جوان،یا کودک،ویا استفاده از افراد مجهول الهویه که از اطلاعات آنها سوءاستفاده می شود سال ۸۸ترانه موسوی سال ۱۴۰۱نیکا شاکرمی.

استفاده مشترک در این دوابر فتنه از شعارهای دهن پرکن زن زندگی آزادی حقوق بشر نه به اعدام وشعارهای بعضاً فمنیستی برای اردوکشی خیابانی وبرای مطالبات به ناحق شعار دهندگان ظالم به حقوق زنان.

همکاری فعال نشریات زرد اصلاحات در فتنه های ۸۸،۹۸،واکنون با تحلیل های شیطانی ومغرضانه وجابجاسازی جای شهید با جلاد که این دوره بهرگیری از کلید واژه کارخودشان بوده.

التماس وپیگیری اپوزیسیون ومنافقین دررهمه فتنه ها برای تحریم ایران سال۸۸درخواست تحریمهای فلج کننده.سال۱۴۰۱درخواست تحریم ها افراد وشرکت ها که بیش از ۳۰۰نفر تحریم شدند.

استفاده از خشونت ارعاب وفحاشی های رکیک در همه فتنه ها سال ۸۸فحاشی در تجمعات سال ۱۴۰۱فحاشی در فتنه ها در دانشگاه ومحیط های محل آشوب گری، تخریب، غارت،حمله به ارکان نظام فصل مشترک همه فتنه هاست.

خروج توابین فتنه ها ودستگیر شدگان در فتنه های گذشته وحضور در فتنه اخیر کار مشترک بانیان فتنه است و مخرج مشترک بانیان همه فتنه ها نشان دادن تصویر ناامیدی ویاس،وورشکستگی کشور برای نشان دادن اوضاع خراب کشور.

اشتراک در ماله کشی جنایات سران فتنه،ومظلوم نمایی از جنایت جنایتکاران وجلوه دادن آنان به خیر، ورزشکار،هنرمند،وانسانهای موجه.
حمله به نیروی انتظامی،بسیج وسپاه وایجاد جرح وبه شهادت رساندن نیروهای حفظ امنیت فصل مشترک این فتنه هاست و توهین به مقدسات ،قرآن ،هیئت،مسجد،روحانیون وحزب الله اقدام مشترک دیگر فتنه انگیزان طی این دو فتنه سنگین بوده است.

حمله به خانه مردم ،به ناموس مردم وکشیدن چادر اقدام مشترک دیگر است و تخریب اموال عمومی نقطه جوش همه فتنه هاست که این دوره بیش از ۲۰۰۰میلیارد خسارت وارد آوردند وبیش از ۱۴هزار میلیارد به اقتصاد کشور آسیب وارد کردند.

واما آنچه را که در هجم بالا در همه این فتنه ها فتنه گران مورد هجمه وسیع قرار می دهند ولایت فقیه است چرا که دشمن خوب فهمیده که عامل خنثی کردن همه این فتنه ها رهبر انقلاب است واوست که عمود انقلاب است دشمن سعی دارد این عمود را بزند که این این آرزو رابه گور می برد.

به قلم: محسن سنجری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ذوالفقار کرمان و کارشناس رسانه

انتهای پیام/



 
 
https://asrehamoon.ir/vdciw5azut1awq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما