تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
روز وفات مادر‌حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)روز مادران و همسران شهید نامیده شد مادرانی که نه فقط بهشت زیر پای‌شان هست بلکه نسل بهشتی تربیت کردند هر مادری آرزو دارد برای فرزندش بهترین‌ها را تدارک ببیند و بهشت که نماد رضایت خداوندیست همان بهترین جای عالم است اما آیا هر دامنی می‌تواند بهشتی پرور باشد؟ آیا هر بانویی می‌تواند فرزندش را جاودانه کند؟
هر دامنی شهید پرور نمی‌شود
به گزارش عصرهامون، تمام دعوای امروز خیر و شر بر سر همین قابلیت زن است شیطان می‌خواهد یک زن به مقام مادری نرسد فرصت مادر شدن را از یک زن بگیرند می‌داند اگر پاکدامنی را از یک زن بگیرد دیگر آن زن مادر نمی‌شود هر چند اگر بچه دار شود.

این همان نسخه ایست که متاسفانه در غرب و آمریکا به اسم آزادی پیچیده شد در فرانسه نزدیک به ۶۰ درصد بچه‌ها، در آمریکا بیش از ۴۰ درصد، نه در قالب پیوند پدر و مادر بلکه در فرمول اختلاط زن و مرد به دنیا می‌آیند هرجا هم این مدل غربی پیاده شده نتیجه به همین سمت می‌رود مثلا در غرب آسیا، اسرائیل و ترکیه رکورددار فرزندان خارج از ازدواج اند ؟!

جلوگیری از مادر شدن زن ولی تایید بچه دار شدن او در تفکر غربی درست همان مدل داعش است که مردان دشمن خود را می کشت ولی زنان را زنده‌نگه می‌داشت.

آیا زنده نگه‌داشتن زنان توسط داعش بیانگر احترام به آنان است چه فرقی بین بردگی جنسی داعش و غرب وجود دارد وقتی هردو، زن را کالا می‌بینند، اقتصاد و سرمایه می‌دانند و برایش بازار تعبیه می‌کنند.

منطق بچه دارشدن زن اسیر شده داعش با منطق بچه دار شدن زن در نظام لیبرالی هیچ فرقی ندارد در هر دو فرصت مادری و خانواده از زن گرفته می‌شود ولی می‌تواند زاد و ولد کند. 

 آری، ابوالفضل‌العباس که اسمش قدرت به ما می‌دهد، همان ابوالفضلی که مدافع حرم شد، اهل حرم شد، برادر حسین‌ شد و فاطمه به او مادرانه سلام  داد، همه و همه  بخاطر مادری کردن حضرت ام‌البنین سلام الله علیها بود بخاطر پیوندی بود که پاکدامنی او را حفظ کرد، بخاطر طهارتی بود که به‌ سرچشمه طهارت وصل شد.
زنی که چنین زندگی کند و تن به ذلت ندهد، بی شک بهشت زیر پای اوست و او بهشتی پرور است.

✍احمد ملاشاهی https://asrehamoon.ir/vdchxknz623nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها