تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
سربازان گمنام؛ به‌عنوان مجاهدان خاموش، عامل مهم خنثی‌سازی تهاجمات و پیش‌گامان عرصه حفظ و تأمین امنیت هستند و سدی مستحکم در مقابل تهدیدات دشمنان محسوب می‌شوند.
سربازان گمنام؛ سد مستحکم مقابله با تهدیدات دشمنان هستند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، مأموران سخت‌کوش در وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی و نظامی و انتظامی و قضایی جان‌برکف در صحنه‌های مختلف حضوری مقتدرانه و فعال داشته و همواره حافظ جان و مال مردم و تأمین‌کننده امنیت در جامعه و مرزهای میهن اسلامی بوده و هستند.
 
سربازان گمنام از سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی موفق ظاهر شده و هم اینک نیز در امر شناسایی و خنثی‌سازی تهدیدات و هجمه‌های دشمنان شجاعانه و تأثیرگذار نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
مجاهدان خاموش عرصه امنیت در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی به اقتدار و عزت اسلام و میهن اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان و ملت مؤمن و انقلابی می‌اندیشند و مسیری را طی می‌کنند که در آن دشواری و برداشت مشقت بوده و در حقیقت عامل نجات کشور و ملت از تهاجمات دشمنان و تأمین آرامش برای مردم جامعه است.
 
سربازان گمنام در عرصه مقابله با اشرار و گروهک‌های خرابکار و مخلان نظم و امنیت و اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده‌اند که اثرات آن را در موضوعات توسعه‌ای و پیشرفت و سازندگی میهن می‌بینیم.
 
ایران اسلامی در عرصه‌های مهم دفاعی و صنعتی و علمی و فناوری و غیره به دستاوردهای عظیم و گسترده‌ای دست‌یافته که نمی‌توان نقش سربازان گمنام را در این عرصه‌ها فراموش کرد.
 
فرارسیدن نیمه شعبان را به تمام تلاش‌گران عرصه امنیت و مجاهدان خاموش این عرصه تبریک گفته و از بارگاه خدای متعال برای تمام خدمتگزاران صادق و راستین انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

به قلم محمدامین میربلوچزهی
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcbzzb8zrhbszp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما