تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۰
اصلاح‌طلبان و رسانه‌های آنان تلاش گسترده‌ای را برای تخریب استاندار جهادی سیستان و بلوچستان آغاز کرده‌اند.
سبقت رسانه های اصلاح‌طلب از معاندین در تخریب استاندار جهادی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از صدای بلوچ، مجید بامری خبرنگار بلوچ در یادداشتی نوشت: با انتخاب آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان سیستان و بلوچستان و پدرخوانده‌ها و نوچه‌های آنان که تا پیش‌ازاین استاندارهای همفکر و هم مسیر خود را در کرسی استانداری می‌دیدند، احساس خطر کردند.
 
اما انتخاب مدرس خیابانی به‌عنوان استاندار سیستان و بلوچستان که سرپرستی وزارت صمت را در دولت روحانی بر عهده داشت، خیال آشفته اصلاح‌طلبان استان را تا حدود زیادی آسوده کرد.
 
ابقای اکثر فرمانداران دولت فشل و خسته روحانی در سمت خود و یا جابه‌جایی آنان در شهرستانی دیگر که اغلب از لحاظ فکری متمایل به دولت سابق و اصلاح‌طلبان بودند، خیال آنها را آسوده و از سویی استاندار سابق هم از تیر تند انتقادشان در امان بود.
 
با استعفای مدرس خیابانی به دلیل مشکلات شخصی و انتصاب استانداری انقلابی و جهادی که در خدمت‌کردن به اهالی جنوب شرق و به‌ویژه مردمان سیستان و بلوچستان سابقه‌ای طولانی دارد، خیال آرام اصلاح‌طلبان و پدرخوانده‌های آنان در این استان پهناور را ناآرام کرده است.
 
این روزها هر چه استاندار جهادی و انقلابی بیشتر برای مردم این استان پهناور تلاش و مجاهدت می‌کند، به همان اندازه جریان اصلاحات که افرادی نظیر اوسط هاشمی که یکی از ضعيف‌ترین استاندارهای سیستان و بلوچستان را داشته، به کرمی حمله می‌کنند.
 
حملات و هجمه‌های اخیر علیه استاندار جهادی و پرتلاش نشان می‌دهد که درد جریان اصلاحات در استان سیستان و بلوچستان نه‌تنها مردم نیست؛ بلکه هر کسی در هر مقام و جایگاهی که به مردم خدمت می‌کند از تیغ تیز و حملات گزنده این طیف پرمدعا و کار نکن در امان نیست.
 
عریضه‌نویسی و سفارش به پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های کشوری جماعت اصلاحات سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر نشان می‌دهد که این جماعت ید طولایی در قاطی‌کردن ماست سیاست با قیمه نقد بی‌ربط آنان دارد.
 
 
به نظر می‌رسد این هم‌صدایی و هم‌نوایی اصلاح‌طلبان سیستان و بلوچستان با رسانه‌های معاند در تخریب استاندار سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد که یا اصلاحات استان سهواً هم‌نوا با دشمنان نظام و انقلاب شده‌اند و یا اینکه مرکز خط تخریب و حمله هر دو گروه یک جا است.
 
 
درهرحال این هجمه‌ها و جیغ اصلاحات سیستان و بلوچستان و نوچه‌های رسانه‌ای آنها در استان و همچنین هم‌نوا شدن با کانال‌ها و رسانه‌های معاند نشان می‌دهد که سر این جماعت نه‌تنها از انتصابات اخیر کرمی استاندار جهادی و مردمی بی‌کلاه مانده؛ بلکه نیروهای همسو و هم‌طیفشان هم گویا جابه‌جا و دست آنان از کرسی‌های مسئولیت کوتاه می‌شود.
 
انتهای خبر/م.ب
 
https://asrehamoon.ir/vdceev8zojh8n7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما