تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۰
نظام جمهوری اسلامی میراث مجاهدت های شهدا و ایثارگران است.
انقلاب اسلامی میراث ماندگار شهدا است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، جواد جمشید زهی یکی از فعالین اجتماعی شهرستان خاش در یادداشتی نوشت: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نیستند؛ بلکه زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند، و این نشان می‌دهد که تفاوتی بین شهدا و دیگر مردگان است.

امروز  ما وارثان  شهدا و بزرگ‌مردان عظیم القدر اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که پیام انسانیت، عزت، و سربلندی را  نه‌تنها برای ما بلکه برای بشریت به ارمغان آوردند.

باتوجه‌به زندگی در عصر ماشینی و مدرن‌شدن روزافزون در همه عرصه‌ها و درنظرگرفتن ترفندها و دسیسه‌های دشمنان نظام در درگیری در جنگ نرم تمام‌عیار و برنامه‌ریزی‌شده توسط دشمنان انقلاب پررنگ‌کردن آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهدا تمام دارایی خود که جان گران‌قدرشان بود را دادند ما وظایف و تکالیفی داریم که باید به نحو احسن انجام دهیم چرا که همه مدیون خون پاک شهدا بوده و هستیم.

شهدا به‌خاطر عشق به خدا و با بی‌اعتنایی به دنیا ابعاد زیباتری از دنیا را دیدند و حس کردند و عاشقانه در پی حیاتی همیشگی و جاودانه پر کشیدند که ارمغان این پرکشیدن‌ها برای ما امنیت و اقتداری را در برداشت که جهانیان به آن غبطه می‌خورند.

امروز انقلاب ما بسان تیری زهرآگین برای تمامی مستکبران و ظالمانی است که حق مظلومان را پایمال می‌کنند چرا که آنها می‌دانند ما با هیچ نظام و حکومتی شوخی نداریم و با تمام مستکبرین جهان سر جنگ داریم و در راستای حمایت از مظلوم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

زندگی زیباست اما شهادت زیباتر  پیروی از خط ولایت و رهبری رسالت اصلی امروز ماست رنگ و لعاب فرهنگ‌های غربی امروز بسیار فریبنده است و نیاز به هوشیاری بیش‌ازپیش دارد تا خدای‌نکرده مدیون خون شهدا نباشیم.

دانش‌آموزان و دانشجویان باید بدانند امروز بسان گذشت دشمن در خاکریز روبرو و مشخص شده نیست امروز فضای مجازی و ماهواره تانک‌های دشمن‌اند و ما می‌توانیم هر کدام رزمنده‌ای در سنگر امروز جامعه باشیم و برای گسترش اسلام ناب محمدی و در راه اعتلای اسلام و انقلاب مانع از انحرافات دین و ارزش‌های دینی باشیم.

مسئولین و مدیران اجرایی در جای‌جای ایران اسلامی نیز باید با تاسی از راه شهدا کوتاه‌کننده دست مفسدان و متخلفان باشند.

چرا که  این انقلاب با خون هزاران شهید روی کار آمده و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود پس همان گونه مدیریت کنیم که شهدا بودند و می‌خواستند.

حفظ وحدت امت اسلامی، ایستادگی در برابر دشمنان، قرارگرفتن در خط روشن ولایت وظیفه تک‌تک جوانان امروز ما است که با تبیین اندیشه‌های شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم رسالتی که شهدا بر دوش ما گذاشتند را به سرانجام برسانیم.
 
انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcaoan6o49nm61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها