کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

مظلومیتی که از شهادت سنگین‌تر است

3 خرداد 1402 ساعت 9:30

پنج مرزبان در مرز سروان شهید شدند شهادت آنها اگر چه سنگین بود؛ اما مظلومیت آنها سنگین‌تر است.


 به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، پنج مرزبان در مرز سروان شهید شدند شهادت آنها اگر چه سنگین بود؛ اما مظلومیت آنها سنگین‌تر است حرمت مرزبان آن‌قدر بالاست که امام سجاد در زمانی که حتی حکومت در دست دشمنان اهل‌بیت بود برای مرزبان جماعت، دعا می‌کرد؛ چون عزت و آبرو و ناموس و همه چیزی که به آدمی شرافت می‌بخشد، منوط به دیده‌بانی مرزبان است.

 مرزبانان ما مظلوم هستند؛ چون تبیین نشده تا آنکه بر سفره امنیت نشسته، بداند بدهکار کیست، اگر آن عالم و مولوی، اگر آن بازاری، آن دانشجو، آن هنرمند، آن ورزشکار و سلبریتی بداند ریزه‌خوار سفره مرزبان است به‌خاطر شهادت او ناله‌های بیشتر از خانواده‌اش سر می‌داد.

توییت، کامنت و استوری می‌گذاشت که تن هر کسی را می‌لرزاند، چنان مطالبه‌گری از تروریست‌ها می‌کرد که دیگر هیچ رسانه فارسی‌زبانی جرئت نمی‌کرد ارتباط با این گروهک‌ها بگیرد و یا از مجازات آنان در آینده دفاع کند.

مرزبانان ما مظلومانه شهید شدند؛ چون برای سربازی وطن رفته بودند مادران و پدرانی چشم‌انتظار داشتند هرگونه غفلت از این ایثارگری، مظلومیت آنها و تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

این روزها شهادت مرزبانان رنگ و بوی شهادت مظلومانه شهید بهشتی را می‌دهد که امام فرمود؛ شهادت او در برابر مظلومیتش ناچیز است، تنها با جهاد تبیین می‌توان در گناه نابخشودنی مظلومیت شهدا سهیم نبود و حق شهدا را ادا کرد.
 
به قلم احمد ملاشاهی
 
 


کد مطلب: 160776

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/note/160776/مظلومیتی-شهادت-سنگین-تر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir