تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
طالبان یک جریان ایدئولوژیک تکفیری است که قدرت را با هماهنگی آمریکایی‌ها در افغانستان به دست گرفته است که با تبلیغات گسترده از موضوع حقابه برای تحریک شهروندان و کسب پشتیبان برای خود بهره می‌گیرد.
سناریوی طالبان کجا نوشته می‌شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام محسن سنجری در یادداشتی به اوشیدا نوشت: حرکات تروریستی اخیر در مرزهای شرقی ایران توسط برخی از عناصر وابسته به طالبان و حمله به پاسگاه‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و شهادت و مجروح کردن چند تن از پرسنل جان‌برکف مرزبانی فراجا و حمله‌های کور به مقرهای مرزبانی جمهوری اسلامی که با پاسخ کوبنده جان‌برکفان مرزبانی مجبور به عقب‌نشینی شدند که این اقدام تروریستی از چند جهت باید مورد بررسی قرار گیرد.

 قبل از آن باید سناریونویسان این حرکت حمایتی را معرفی کرد تا در این اقدام ناجوانمردانه مغفول واقع نشوند
آمریکای تروریست که همیشه عامل بی‌ثباتی در منطقه بوده و بسیاری از مردم افغانستان رنج ۲۰ سال اشغالگری آنان را درک کردند و خوب می‌دانند مهم‌ترین عامل عقب‌ماندگی و مهاجرت افغان‌ها همین آمریکا بوده است.

جریان سلفیت و وهابیت که همواره عامل بی‌ثباتی در غرب آسیا با خشن‌ترین عملیات‌های تروریستی و ناجوانمردانه بودند که از این طیف در افغانستان پاکستان عربستان (زایشگاه اصلی) عراق، سوریه حضور فعال دارند.

رژیم صهیونیستی .که برای جبران شکست‌های دومینووار از محور مقاومت که خوب فهمیده‌اند فرمانده میدان کیست، برای اینکه نفس تازه کند با وعده‌های تجهیزاتی عامل توهمی برای طالبان شدند.

برخی از دُوَل عربی که دنبال فرصتی برای کشاندن جنگ به خیابان‌های ایران بودند، با تحریک طالبان دنبال اجرای سناریوی ناامنی در مرزها برای پیاده‌سازی نقشه خود هستند.

فضای ولنگار مجازی که هنرش ضریب دادن به حوادث برای درآمدزایی است ولو به قیمت جان آدم‌ها و یا تجزیه و پاره‌کردن سرزمین ایران اسلامی باشد.

اراذل‌واوباش مجازی که با بهره‌گیری از پلتفرم‌های صهیونیستی کمک شایانی در نوشتن سناریوهای جنگ‌طلبانه دارند و حتی اقدام به تهیه کلیپ و تحریک مردم کشورهای درگیر فتنه‌های بیگانگان هستند.

آتش‌افروزان جنگ‌طلب تروریست،که همیشه از ایجاد تنش دنبال کسب درآمد در حوزه سلاح و همچنین برای پوشاندن یک اقدام مؤثر با یک کار فرعی آن موضوع مهم را می‌خواهند تحت‌الشعاع قرار دهند (سفر رئیس‌جمهور به اندونزی و ده‌ها سند همکاری).

شبکه‌های ماهواره‌ای با مدیران پشت‌صحنه تروریست با ظاهری فانتزی و اتوکشیده و باطنی تفرقه‌انگیز تحریک‌انگیز و سیاه‌نمایی با تهیه‌کنندگان وحشت‌آفرین مثل بی‌بی‌سی، اینترنشنال که گردانندگان اکثر آنان صهیونیست‌ها هستند.

برخی جاده صاف کن‌های دشمن با طراحی، سناریوهای ناامیدی و بولد کنندگان ضعف جمهوری اسلامی، پوشانندگان نقاط قوت انقلاب اسلامی و کمپین‌سازیان اپوزیسیون داخلی و خارجی که مدام کار آنها کاشت نهال ناامیدی، شکست و ترس و...است.

برخی از گردانندگان و معرکه‌گیران تفرقه‌انداز بین تشیع و تسنن که این ایام با دمیدن بر بوق‌های شیطانی سعی در فرصت‌سازی‌های کاذب برای دشمنان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن سنجری، کارشناس رسانه و مسئول دفتر نمایندگی تیپ ذوالفقار کرمان

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchqvnzq23n-wd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها