ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> سرمایه‌گذاری دشمن با قتل‌عام فرهنگی و غفلت مسئولین | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵
باتوجه‌به اینکه حجاب پدیده ارزشمندی است و از حجم سرمایه‌گذاری دشمنان انقلاب اسلامی می‌توان به اهمیت آن پی برد که با قتل‌عام فرهنگی و رواج بی‌بندوباری بر روی جوانان ما هزینه می‌کند.
سرمایه‌گذاری دشمن با قتل‌عام فرهنگی و غفلت مسئولین
به گزارش پایگاه خبری‌ عصرهامون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن سنجری، کارشناس رسانه در یادداشتی به او شیدا نوشت: حجاب یک پدیده ارزشمندی است که ضرورت آن حتی در بین اقوام و جوامع مختلف قبل از اسلام وجود داشته است و حجاب را یک امر انسانی تلقی می‌کنند.

رعایت حجاب، همانند حقیقت‌طلبی، کمال‌جویی و عزت‌خواهی، بازگشت به فطرت اصیل انسانی است؛ ازاین‌رو، رعایت حجاب ارزش‌گذاردن به زن و نوعی تکریم به اوست، نه دلیل بر نقص وجود او، زن با رعایت حجاب، از آلودگی مصون می‌ماند.

از حجم سرمایه‌گذاری دشمنان انقلاب اسلامی در خصوص بدحجابی و رواج بی‌بندوباری به اهمیت حجاب و عفاف پی می‌بریم که دشمن از راه اشاعهٔ فرهنگ غلط فرهنگ فساد و فحشا سعی می‌کند جوان‌های ما را از ما بگیرد، کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می‌کند، یک تهاجم فرهنگی بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگی» یک «غارت فرهنگی» و یک «قتل‌عام فرهنگی» است.

مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند، امروز دشمن این کار را با ما می‌کند، چه کسی می‌تواند از این فضیلت‌ها دفاع کند؟ آن جوان مؤمنی که دل به دنیا نبسته، دل به منافع شخصی نبسته و می‌تواند بایستد و از فضیلت‌ها دفاع کند، کسی که خودش آلوده و گرفتار است که نمی‌تواند از فضیلت‌ها دفاع کند! این جوان بااخلاص می‌تواند دفاع کند، این جوان، از انقلاب، از اسلام، از فضایل و ارزش‌های اسلامی می‌تواند دفاع کند لذا، چندی پیش گفتم همه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کنند، الآن هم عرض می‌کنم نهی‌ازمنکر کنید این واجب است این، مسئولیت شرعی شماست، امروز مسئولیت انقلابی و سیاسی شما هم هست (امام خامنه‌ای).

امروز برخی برای فشار بر پیکره نظام با چانه‌زنی‌های غیرشرعی غیرقانونی دنبال کنسل‌کردن زیست عفیفانه مردم می‌گردند روزی با شعار زن زندگی آزادی، روزی با طرح رفراندوم، روزی با موضوع ارتباط با آمریکا به بهانه گشایش اقتصادی که نه‌تنها هیچ نتیجه‌ای نداشت؛ بلکه پیوست‌های مالی و پیوست‌های فرهنگی مثل سند ۲۰۳۰ را برای نظام اسلامی با روتوش توسعه پایدار فاکتور کرد و این یعنی قتل‌عام فرهنگی جامعه عفیف.

چرا که همیشه ناسخ براندازی با سلاح گرم و در کف میدان‌ها با آتش توپخانه‌ها نیست؛ بلکه بمب باران‌های دهشت‌انگیز رسانه‌ای با انواع و اقسام موشک‌های اشاعه فحشا، بمب‌های دروغ‌پراکنی و سلاح‌های سایبری و عقیم‌سازی غیرت‌ها، ایجاد کمپین‌ها، دمیدن در تهدیدها به جهت تذکر به هنجارشکنان، روی‌آوردن به ورشکستگان سیاسی، منشورسازی و دنبال‌کردن پدرهای شیطانی هرزگی و دیوارکشی اجتماعی با سناریوهای شهروند درجه یک و درجه‌دو و مانور تجمل با هرزگی و کشف حجاب بیشتر دنبال کشف غیرت بدون تعصب هستند.

خودشیفتگان بلند شده از تفکر مسموم نزدیک به سه دهه چپ‌ها دوخردادی‌ها که در فتنه‌های ۲۰ سال اخیر طراحان آتش فتنه و آتش‌بیاران هرزگی در سطح جامعه با شعار آزادی اندیشه در گفتار اما در رفتار هنجارشکنان اجتماعی بودند.

کاسبان کرسی‌های سیاسی که در دمادم انتخابات برای کسب آرا جریان یا شخص مدنظر یک جا به ارزش‌ها لگدپرانی کرده و خود را تفکر همسوی با کف خیابان هرزه بازان و هوس‌بازان می‌پندارند.

دودمان تفکر فمینیستی برآمده از پستوهای کلیساهای هرزه ساز غربی که طرف‌داران این تفکر اکنون به انتهای خط رسیدند و پیروانشان در خرابه‌ها یا در حال استعمال مواد مخدر هستند یا پوسیده در گورستان‌ها ولی افرادی به دنبال احیای این تفکر در ایران اسلامی هستند.

کافه بازان هالیوودی که برای احیای تفکرات ضدبشری حاضرند چوب حراج به همه چیز بزنند تا مجدد در خرده فیلم‌هایی تصویرشان نقش بر پرده سینما شود.

تفکر برخی ورودی‌های بدون گزینش وبی حساب و کتاب در مراکز علمی و دانشگاهی که بجای علم‌آموزی و کشف استعدادهای درخشان وقت را صرف آموزش تفکرات سوخته هرزه می‌کنند.

میدان دادن به تفکرات برخی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان آنان که هرطور دلشان می‌خواهد مصاحبه می‌کنند و هرطور دلشان می‌خواهد تفکر عدم صیانت را در جامعه تبلیغ می‌کنند و راه برخورد با مفسد را سد می‌کنند.

در پایان یکی از هشدارهای قرآن را که باید مورد دقت قرار دهیم را اشاره می‌کنیم که فرمود: آنان که (چون عبدالله ابیّ سلول و منافقان دیگر) دوست می‌دارند که در میان اهل ایمان کار منکری اشاعه و شهرت یابد آنها را در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهد بود و خدا (فتنه‌گری و دروغشان را) می‌داند و شما نمی‌دانید.


انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchmznz-23n-zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما