تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲
سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای ترویج افکار و اندیشه‌شان در جامعه است.
سالروز رحلت امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای ترویج افکار و اندیشه‌شان است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با ایثار، اقتدار و صلابت اسلام محمدی را چون چشمه‌ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم‌دیدگان متبلور ساخت.
 
تفکر و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، تأثیری شگرف در اتحاد و بیداری جهان اسلام داشت و همه ساله در ماه خرداد، تمامی مسلمانان جهان با بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی رحلت جان‌گداز آن امام همام را به سوگ می‌نشینند.
 
سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای ترویج افکار و اندیشه امام است تا به استکبار جهانی ثابت کنیم مکتب امام راحل فراموش‌شدنی نیست.
حضرت امام بزرگ‌ترین حادثه قرن حاضر را که همان انقلاب اسلامی است رقم زد و ایران اسلامی امروز در سایه انقلاب اسلامی در جهان مقتدر و عزتمند است.
 
امام خمینی (ره) با پیروزی در مقابل رژیم ستم‌شاهی توانست بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی را به‌جای جای جهان صادر کند به‌گونه‌ای که هرازچندگاهی خبرهایی مبنی بر بیداری اسلامی حتی در کشورهای غیراسلامی در رسانه‌های جمعی و گروهی منتشر می‌شود.
 
امام خمینی (ره) رهبری ساده‌زیست، مردمی بود و این ساده‌زیستی و خدایی بودن بر دل مردم ایران و سایر مظلومان جهان نشست، ایشان باخدا و عادل بود، مظهر لطف خداوند برای کشور و امداد غیبی الهی برای جهان اسلام در دنیای معاصر به‌ویژه ایران بود.
 
امام شخصیت فرامنطقه‌ای جهانی یک شخصیت تأثیرگذار در قرن بیستم و بیست و یکم بود که هنوز باگذشت زمان امام زنده است.

امروز باری دیگر در سالگرد انتصاب حضرت امام خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی، عهد و پیمان مجدد با مقام معظم رهبری خواهیم بست.
 
امید آن دارم که سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان‌های متعالی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.
 
حسن دهمره فرماندار زهک

انتهای خبر https://asrehamoon.ir/vdcay6n6o49niu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما