تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
در طول دو سال گذشته علی رغم شعار سال جاری فرهنگ تخریب کماکان جایگزین مدیریت جهادی شده است.
سال ۹۳، سالی که فرهنگ تخریب جایگزین مدیریت جهادی شد؟!
سال ۹۳، سالی که فرهنگ تخریب جایگزین مدیریت جهادی شد؟!
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، الگوی مدیریتی اسلامی که مقام معظم رهبری از آن به نام مدیریت جهادی به عنوان شعار سال جاری از آن نام می برد راهبردی بسیار موثر برای مسئولین نظام برای برون رفت از رکود و تحریم های ناعادلانه غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.
تحقق آرمانهای نظام اسلامی که همان نزدیک شدن به حکومت و اسلام ناب محمدی است آرزویی است که تحقق آن جز با اعمال مدیریتی از جنس جهاد گونه محقق نمی شود.
انتظار می رفت با توجه به شعار سال که به حق امری بسیار حیاتی برای ساخت دولت اسلامی که در حال حاضر در این مرحله هستیم مسئولین اجرایی کشور برای نزدیک شدن به مدیریت جهادی که مبتنی بر اسلام ناب وعقلانیت ودرایت است مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته اند.
تخریب عملکرد مسئولین گذشته متاسفانه از ابتدای روی کار امدن دولت یازدهم از سوی مسئولین دولت بارها و در مکانها مختلف انجام شده است که به فرموده مقام معظم رهبری باعث عدم اطمینان مردم به نظام و دلسرد شدنآنان می شود.
مدیریت جهادی می تواند با تکلیف گرایی که از شاخصه های مهم آن است کم و کاستی های دولت و مسئول قبلی را جبران نماید؛ از طرفی زیرساختها کشور در پروسه میان و بلند مدت قابل بهره برداری است از جمله در شهرستان چابهار پروژه راه آهن وتوسعه اسکله که دولت تدبیر وامید تاکید زیادی بر بهره برداری آن دارند از دولت قبلی به یادگار مانده است.
نکات مثبت دولت یازدهم که از جمله در حوزه سلامت حاصل شده است بارها از طرف مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است چرا که سربلندی دولت، سربلندی ملت و کشور را بهمراه خواهد داشت
ا. فرزبدنیا
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcippaq.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما