تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
پس از پیگیری عصرهامون مبنی بر عدم رضایت شهروندان از آنتن دهی خطوط تلفن همراه اول در سیستان وبلوچستان روز گذشته مدیر منطقه ای شرکت مخابرات استان از شناسایی و رفع مشکلات فنی و شبکه ای اپراتور همراه اول خبر داد.
مشکلات فنی و شبکه ای اپراتور همراه اول شناسایی و رفع شد
مشکلات فنی و شبکه ای اپراتور همراه اول شناسایی و رفع شد
به گزارش عصرهامون، در پی تماس برخی از شهروندان سیستان وبلوچستان با این پایگاه خبری مبنی بر قطعی و عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه اول در استان خبرنگار ما برای پیگیری مشکلات مردمی در تماس تلفنی با مدیر منطقه ای شرکت مخابرات استان موضوع را با وی در میان گذاشت که این مسئول از بررسی و رفع این مشکل خبر داده بود.
در همین راستا روز گذشته رضایی مدیر منطقه ای شرکت مخابرات استان در این خصوص اظهار کرد: در سه روز گذشته در پی تماس مشترکین همراه اول مبنی بر قطعی و یا عدم آنتن دهی تلفن همراه، مشکلات فنی و شبکه ای اپراتور همراه اول شناسایی و رفع مشکل شد.
وی در ادامه به ارتقاء کیفی سیستم های شبکه ای و ارتباطی شرکت مخابرات استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 283 سایت مجهز به سیستم 3G و 245 سایت مجهز به سیستم LTE یا نسل چهارم و نیم در استان وجود دارد.
مدیر منطقه ای شرکت مخابرات استان درادامه بیان کرد: جهت پوشش نقاط کور که با مشکل ارتباطی و آنتن دهی مواجه هستند، 14 سایت شهری در سطح شهرهای استان تا پایان امسال در شبکه راه اندازی خواهد شد.
این مسئول در ادامه به راه اندازی 21 سایت جاده ای برای پوشش تلفن های همراه و به ویژه در نقاط حادثه خیز تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: توسعه و راه اندازی نسل چهار تلفن همراه با 98 سایت 4G و 17 سایت 3G از دیگر برنامه های شرکت مخابرات استان برای خدمات دهی بیشتر و بهتر به مشترکین تلفن همراه است .
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdci3pazrt1auq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما